Odd Molly - för oss inbitna del III
Jag sålde min, modellen passar inte mig alls.
Nu finns bilder i bloggen hur mina mollysar hänger i min nya garderob Fast galgarna tog slut. Kunde inte hänga dem på plastgalgar så de får vänta tills jag inhandlat nya trägalgar helt enkelt hehehe...
www.minmolly.se
Ang OM och kvalitet. Jag har aldrig ägt plagg från ngt annat märke i sådan kvantitet så jag kan inte jämföra. Sen så är jag urdålig på att reklamera öht. Men om ex en Mollydollar lossnar måste jag ersätta den. Hade det varit ett annat märke hade jag inte brytt mig. Har en RL kofta där emblemet släppte efter ett par månader. Jag tråcklade dit den utan att ens tänka på att den bör hålla. Hade inte tagit mig till butiken för att reklamera den.
Dessa problem har jag haft de 3 åren jag köpt OM.
Smockblus i vitt från Soveriegn kollektionen - ena bandet lossnade, butikens skräddare sydde tillbaka den.
Börsen från denna höst gick sönder - jag fick pengarna tillbaka.
Smockblus i rött från denna höstens kollektion - båda banden släppte i ryggen. Jag fick 20% rabatt och ska lämna den till en skräddare. Har inte gjort ännu.
En Molly dollar har lossnat från ngt plagg men jag har bett om en extra och sytt dit den. Jag har drygt 60 OM plagg och har kanske ägt 75 (sammanlagt) och dessa tre problem är de enda jag haft. Men jag är inte jättepetig, om en knapp lossnar efter ett år så är det normalt slitage anser jag.
Jag är alltså inte missnöjd med kvalitèn alls.
Någon som har ett hus eller en stuga i fjällen som de vill hyra ut en vecka i feb/mars......jag vill så gärna hitta ngt trevligt. Skötsam Molly familj som vill åka skidor och bo i ett trevligt hus......ngn som vill tjäna till ett par nya Mollysar genom att hyra ut föräldrarnas hus?
Irl bilder på Duvet blouse i bloggen. Det var ngn som efterfrågade det tidigare i tråden vet jag. Ett par närbilder oxå på brodyren.