Inlägg från: malinoski |Visa alla inlägg
  • malinoski

Odd Molly - för oss inbitna del III

Höst06 skrev 2009-12-09 21:25:10 följande:
    Någon utav er experter som vet vilka färger Lovely knit kommer i till våren, och när de kommer?
    Vad jag kan minnas så kommer Lovely Knit i grey, love, powder och rouge. Men sen har den även gått att se i ett par multivarianter, bla guld. Antar att det är en variant av tidigare Lovelier Knit.
  • malinoski
    Höst06 skrev 2009-12-10 08:40:11 följande:
    Tack! Är det februari de brukar komma?? Hade dock önskat att det skulle komma en mörkblå, men, men...
    Tror att det är redan i månadsskiftet jan/febr någon gång.
  • malinoski
    Jo79 skrev 2009-12-11 13:25:26 följande:
    Hur är Native shirt (heter den så tro?) i storleken? Den är sååå fin och jag vill så gärna ha en sådan av maken i julklapp... Är lite osäker om den är stor i storleken bara. Kan någon hjälpa?
    Jag tycker Native är normal i storlek
  • malinoski
    Skrutteruttan skrev 2009-12-11 18:56:16 följande:
    Tänkte fråga er som handlat från Fitts and company förut, har ni fastnat i tullen och åkt på skatten? Hur lång leveranstid brukar det vara? Tacksam för svar
    Lite olika, det händer att paketet fastnar i tullen men inte alltid. Om det inte gör det så tar det ca en vecka. Annars kan det ta dryga 2 veckor någonting.
  • malinoski
    MammatillO skrev 2009-12-11 22:14:21 följande:
    Tror helt klart att cupcake är som gjord för min kropp Mailade till Odd molly ang wild child dress och cupcaken samt om det överhuvudtaget finns att få tag i spoiler dress i powder längre då jag inte kommer köpa wild child dress utan en spoiler dress.
    Kolla Tradera för spoilers, de dyker upp där men jämna mellanrum!
  • malinoski

Frusna flickan skrev 2009-12-14 13:37:50 följande:

Har ni sett rean hos Nina B? ninabshop.blogspot.com/ Jag har precis beställt en pointelle me dress i stl 3(hur är den? - har aldrig provat) Beställde också ett A one silk sleeveless linne i stl 3 (tvåan blev för trång vid ärmhålorna tycker jag som vill ha ett linne lite rymligt. Jag har provade en sådan två förra veckan och det var ju tur att trean var slut. Det är ju så vackert men för att slippa tältkänslan måste man ha en liten jacka över - då blir det kanon! Har nu en tunn skinnjacka i boleromodell efter att ha blivit inspirerad av inköparen på inaton.sport som är supersnygg till (blev kär i både lillet och jackan då jag såg henne). Har även en kort mörk jeansjacka med 3/4ärm att ha till för att få ner tältet. Bilder kommer när jag fått hem varorna. Frakten blev EUR 30 för dessa varor.
    Å vad kul att fynda lite! :)
    Jag har både pointelleme klänningen och a-one topen och de är båda helt underbara! Klänningen är superskön och sitter så fint på tack vare att det är stretch på ovandelen.
    Grattis till bra köp! :)
  • malinoski
    Tindrisen03 skrev 2009-12-14 23:01:17 följande:
    Såå nöjd Köpte ju denna och tyckte att jag gjorde ett riktigt kap; 799 inkl frakt på köp-nu. Var dock lite rädd att den skulle vara för trång i armarna då 1:0r ofta kan vara det på mig men den satt perfekt! Visserligen inte mkt luft över där men det funkar och annars hade den nog blivit för stor över bysten. www.tradera.com/Odd-Molly-klanning-strl-1-auk...
    Vad kul att klänningen passade!! Den är så fin.. :)
    Hemma hos oss älskar dessutom barnen den - det finns ju så mycket utrymme under att leka kurragömma under.. :)
  • malinoski
    Skrutteruttan skrev 2009-12-28 10:28:36 följande:
    Wieee, nu har jag min 4 continent x-stich hemma. Jag sitter på jobbet och P-O har tagit emot leverans vid dörren. Ni som beställt från Fitts and company...kan man få räkning från tullen senare? Eller har jag "klarat mig" nu? Tack för svar
    Nej då har du klarat dig! :)
  • malinoski

Hej!
    Har haft en låång julledighet så håller på att läsa ikapp.. :)

Måste bara berätta att jag har läst att en av OM väskorna har blivit kopierade.
    Kommer inte ihåg vad den heter just nu, men den som kom i röd och brun mocka i höstas med tofsar på.

Tråkiga nyheter men bra att veta om ifall man har tänkt fynda på Tradera.

Kul att höra om alla era rea-fynd!

• malinoski
    Kajsan skrev 2010-01-04 09:45:54 följande:
    Är det så? Jag kanske måste dit och kolla!
    Vet inte exakt när NK rean börjar, men här i Sthlm så brukar den börja senare än alla andras. Förra veckan hade den inte börjat så kanske den här eller nästa. Om du har NK kort så brukar man få brev hem om rean + förtur dagen innan eller så
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III