Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla

Odd Molly - för oss inbitna del III

Morty skrev 2010-01-18 22:36:36 följande:
    Nej inte kommer du se ut som en tunna!!!!
    Håller med Morty!!!

Tror den blir ljuvlig på en så pass lång person.
  • Puffig Pingla
    Pyttisens mamma skrev 2010-01-19 21:48:27 följande:
    Är lite sugen på en velour hooded tunic i almost black, undrar lite, är den grå el blå??? Ngn som sett en i stl 1 nånstans, till bra pris... :)
    Den är åt det grå hållet.
  • Puffig Pingla
    isako skrev 2010-01-20 11:03:55 följande:
    Jaaa!! senast idag! Hur sjutton kan man känna så med garderoben full med skatter??
    Och samma här..... Har en proppfull mollyrob och är ändå totalförvirrad när jag kikar in i den.
    Ska ta mig i kragen och rensa garderoben......... nån dag.
  • Puffig Pingla
    Mabimao skrev 2010-01-20 19:19:02 följande:
    Jag har 3:a på en del och 4:a på en del. På Deidreress, som jag tycker liknar denna i modellen, har jag 4:a. Tycker om när armar och rygg inte sitter år för mycket. Men jag vet att jag kan ha Deidre i 3 också. MEN, jag chansade på en 4:a. Tror kanske att det inte gör massa om den är liiiter stor. Men jag kan få ångra detta djupt.....
    Men är inte din Deideress liiiiiiiiiiiiite stor.... borde den inte flytta norrut???

Slog också till på en Fonda idag. Gjorde ett anorlunda färgval för att vara jag.
  • Puffig Pingla
    Morty skrev 2010-01-20 21:04:38 följande:
    Tell us!!!! Vilken???
    Bidde faktiskt en blå. Ratade velour frill dress tunic i den blåa i vintras men jag tror den blå blir suverän till lite sommar kläder. Fräscha vita shorte eller vita jeans.
  • Puffig Pingla
    Mabimao skrev 2010-01-20 21:45:52 följande:
    Nej, den sitter som en smäck!!! Skulle vilja ha en i varje färg......Det är nog det skönaste plagg jag ägt, och figursmickrande. Hoppas på samma effekt med Fondan.Funderade länge mellan blå och svart. Valde det lite tråkigare.Kanske kan jag hitta en velour frill dress i blått.Jag kan bli "farbro-barbro:s" fru på heltid. -Mer velour åt folket!
    Skiiiiiiiiit..... Har tokjagat den runt på reorna (och fullprisbutikerna) men den är ju slut överallt. Är så störd att jag glömde buda den där kvällen. Men du är väl värd den. Framför allt om du som sagt tar rollen som "farbror Barbro"

Risken finns väl att jag klipper en Fonda till i annan färg men jag ska hejda mig lite.
  • Puffig Pingla
    alias skrev 2010-01-20 22:31:46 följande:
    Kings & Queens, har jag missat något? En taradiddle i powder låter som något jag MÅSTE ha.Annars har jag gjort något fullständigt wild & crazy idag.Jag har INTE beställt en Fonda Dress.Det ni!
    Äh - det var väl för att du inte hade nån dator i närheten...... eller redan beställt från USA.
    Om inte så ser vi till att beställa en under tunga influenser av rödvin i morgon
  • Puffig Pingla

Ååååh - lokala butiken har nu börjat packa upp vårkläderna.
    De hade hittills bara packat upp nymph dress (fotad och provad) men det skulle vara färdiguppackat i eftermiddag.

Galopperar dit och testar då.

Lägger snart upp bild på nymphen på en fyra på bloggen (ska bara hitta en sladd).

• Puffig Pingla
    Puffig Pingla skrev 2010-01-22 13:26:36 följande:
    Ååååh - lokala butiken har nu börjat packa upp vårkläderna.De hade hittills bara packat upp nymph dress (fotad och provad) men det skulle vara färdiguppackat i eftermiddag.Galopperar dit och testar då.Lägger snart upp bild på nymphen på en fyra på bloggen (ska bara hitta en sladd).
    Hähupp - nu är bilderna på en rultig typ i nymph dress inlagda på bloggen.
    Tänkte smyga till butiken med en riktig kamera i morgon för att dra igenom sortimentet (är bara så himla skraj för att bli ertappad när jag står där med kameran i högsta hugg )
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III