Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Odd Molly - för oss inbitna del III

MejaKiZnic skrev 2010-01-08 22:17:07 följande:
    Hade nog behövt prova de då hm byxor är helkonstiga på mig har allt från stl 25 till 27 i byxor och väldigt kort Såg nyss att OM sålde sängkläder, VILL HA hade passat perfekt i vårt sovrum
    Ja, de är fina men himla dyra har jag för mig.

La in bild på kjol och kappa i BT nu.
  • Duntoffla
    Kajsan skrev 2010-01-08 22:39:19 följande:
    har du hittat Berrydress på rea nånstans? Det kan väl ine vara möööjligt? Jag ahr en powder, men jag vill ha en chalk att gifta mig i
    Jag såg ju Berry på rea någonstans i dag på nätet. *tänker* Är dock inte säker på storlekar och färg...
  • Duntoffla
    MammatillO skrev 2010-01-08 22:44:33 följande:
    Haha...du får bestämma dig innan alla tar slut
    MejaKiZnic skrev 2010-01-08 22:44:44 följande:
     Oj vilken underbar kombo, pillat på den jackan då den hade flera på Åhlens i Malmö så fin men står just nu med två stycken OM Nylon parker så de räcker. Prova en underbara blandning idag med Nylon parker coat dark red och mina rosa uggs, helt underbart. Varit lite tabu med de färgerna tsm men de var urfint.
    Tack! Gillar verkligen spetskanten på kjolen. Den lyfter liksom. Oj, två nylon parker? Varför då?

Tycker rosa och rött kan vara superfint ihop. Det beror helt på nyanserna
  • Duntoffla
    Kajsan skrev 2010-01-08 22:48:38 följande:
    Tänk tänk mera! Jag skulle dock kunna tänka mig alla färger, förutom powder då som jag redan har. Gillar verkligen den klänningen!
    Kom nu på och det var tyvärr ingen chalk utan röd och powder. Och kanske inte tokbilligt? Minns inte vad de kostar nya.

Här var det i alla fall;

lisen.dk/group.asp&sort=&page=4
  • Duntoffla
    Kajsan skrev 2010-01-08 22:56:40 följande:
    Va? Då räknade jag fel, de kostade ju 3600 svenska när de kom. Jaja, det var ju fel storlekar oavsett
    Ok, det var vad det stod på deras egen sida men jag har dålig koll
    Kajsan skrev 2010-01-08 22:59:47 följande:
    Men tack dunis för att du tipsade
    Så lite så. Synd att det inte passade. SÄger till om jag ramlar över någon annan sida. Vilken storlek är du ute efter?
  • Duntoffla
    MejaKiZnic skrev 2010-01-08 23:06:38 följande:
    Haha jag klarar inte sälja den ena de är så fina Jag har aldrig gillat de innan men nu så älskar jag det inklusiv mina Odd Molly 575 - Pointell Half Mittens - Powder, fattas bara classic cotton sock i samma färg
    Haha...lätt hänt att man fäster sig

Nu ska jag logga ur.

Go natt
  • Duntoffla
    Puffig Pingla skrev 2010-01-09 08:13:22 följande:
    Sååååååååååå snyggt!!!!! Vill verkligen ha kappan men tror inte jag skulle använda den tillräckligt mycket i proportion till priset.
    Tack snälla!

Jag skulle aldrig kunna köpa den till normalpris. Men med 50% rabatt och sen presentkort på det så kostade den mig bara 1400 kr och det är överkomligt för den kappan
  • Duntoffla
    Stargirl skrev 2010-01-09 11:15:04 följande:
    Superfint! Jag tycker också fullpris är för mycket för den. Vissa plagg är inte värda mer än det man betalar på 50% rean. Då är man extra glad när man hittar dem.
    Tack! Ja, tycker att många plagg kostar för mycket till ord pris. Kan inte motivera att köpa en tunika för närmare 2000 kr.
  • Duntoffla
    Stargirl skrev 2010-01-09 11:25:11 följande:
    Dte kan jag....men då måste jag veta att den är värd sina pengar. Med vissa plagg vte jag det. Med andra plagg vet jag att jag inte kan betala fullpris då hoppas jag att jag fyndar dem på rean. Som kjolen jag köpte i torsdags (finns i bloggen) jag ville inte betala 1700 kr för den. Men 50% rabatt var helt ok och då slog jag till.
     Det svåra är just att veta hur mkt man kommer att använda ett plagg. Men iofs, handlar man och sen blir den hängande finns ju alltid Tradera. Använder man plagget väldigt ofta så blir det ju så klart värt det. Det jag menar är att en del tunikor inte känns så välarbetade för sitt pris. Tycker att prissättningen hos OM ibland är rätt skum dvs det står inte i paritet till vad det är (eller vad produktkostnaden kan vara för just det plagget)
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III