Odd Molly - för oss inbitna del III
Verkar som att det är många butiker som skall försöka ta in fler rosa, vet att både Country dreams och OM-butiken skall göra det också..
Verkar som att det är många butiker som skall försöka ta in fler rosa, vet att både Country dreams och OM-butiken skall göra det också..
Är det ngn som behöver en rosa Fonda i stl 2? Har en reserverad i en butik som inte fått sin sändning ännu men jag hittade en i annan butik och köpte den. Detta är i Mörby centrum lite utanför Sthlm som man behöver bo i Sthlm för jag vet inte om de skickar..
Helt sjukt!! Hörde t.om om en butik nu som hade beställt rosa Fondan från början men ändå inte fick sin i leveransen. De var en av de sista butikerna att få leverans och då var rosa Fondan redan slut...
Tips för de med stl 3!! Helt underbara klänningar nr 1 och 2 och riktigt bra pris för dem!! www.blocket.se/stockholm/Odd_Molly_klanningar_25621199.htm&w=3
Åh älskar min rosa Fonda och vill ha en färg till...men vilken. Inte vit även om den är jättefin. Jag smutsar ner mig så lätt med två småbarn. Blå tycker jag nog är finast men jag är ingen jeanstjej och kommer inte ha jeans under. Då är frågan; har man svarta el gråa strumbyxor/tights under den blåa? Och så vill jag gärna ha ngt som förlänger under (tycker att den är lite kort att ha bara..)och frågan är då vad är finast att ha under? Eller ska jag ta den i almost black?