Inlägg från: MammatillO |Visa alla inlägg
  • MammatillO

Odd Molly - för oss inbitna del III

åååååh, där rök ju ändå min chans ju

Puffig Pingla skrev 2010-01-07 20:41:56 följande:
    Jag och NewYorker var ju där när de öppnade i morse. Det var kolugnt. Jag tror vi var max 5-10 pers utanför när de öppnade. Dessutom var jag den enda 4:an så gissa om att jag kunde frossa i lugn och ro .Lite fynd på bloggen.Ps. Det finns fortfarande mycket kvar i strl 3 och neråt. OM lägger dessutom undan men de verkar inte skicka när de har rea. Men för de som har chansen att komma förbi senare kan det ju vara värt ett telefonsamtal.
  • MammatillO
    Jag bor sådär 100 mil ifrån , och funderar när ROS ska börja med 40-50 % Rea.. blir tokig snart

Bina skrev 2010-01-07 20:52:57 följande:
    ...  i förmiddags hade de det som står på listan... jag är gröööööööööön av frustration att jag bor 40 mil från Stockholm
  • MammatillO

Får väl spara till en ev resa till sthlm i vår och hoppas dom börjat rea spring då iofs så gillar jag inte spring lika mycket som höst/vinter 09

Duntoffla skrev 2010-01-07 21:00:40 följande:
    Och ibland vill jag vara neråt GBG/ Malmö för era roliga reor Aldrig är man nöjd Allt fanns inte kvar i kväll kan jag säga. Klen tröst kanske
  • MammatillO
    Försöker klura ut om det följer med en underklänning till den då den ändå ligger på 4000:- nypris igenom att den annars är genomskinlig.

Duntoffla skrev 2010-01-07 22:20:36 följande:
    Nu funkade den Den fanns men jag minns inte storlekarna tyvärr. Det var i alla fall 2 stycken.
  • MammatillO
    Ligger nämligen en wild child dress just i royal ute på T nu men ingen underklänning finns med..

Full emb smock dress vill jag också ha , fått ett erbjudande att köpa den i royal men jag har ingen aning om vad för prissättning man kan göra så det känns ok både för mig och säljare , Hur mycket låg dom på nu vid 50% rea?

Duntoffla skrev 2010-01-07 22:27:27 följande:
    Ja, den fanns och den var jag nära att köpa. Så himla fin och vilken färg. Kärade ner mig i Full emb smock dress i royal men man såg lite fluffig ut i den. Tror det är som en underklänning och en mer transparant överdel som liksom sitter ihop.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III