Inlägg från: Pokergirl |Visa alla inlägg
  • Pokergirl

Odd Molly - för oss inbitna del III

Jag är också smått sugen på en blå fonda, såg att det ligger ute flera på T just nu. Risken är väl stor att även denna blir en välkopierad modell.

Jag är på jakt efter en mysdress, pants och jacka. Behöver nog strl 3, ngn som sett till ok pris?

* * * Cornelia 091030 * * *
  • Pokergirl

Kan inte någon här inne sammanställa de namn och Alias på personer som man ska akta sig för på Tradera, blocket med mera. Känns som att flera här inne blivit lurade och då är det ju superbra om man har en varningslista där dessa namn finns sammanställda.

Man skulle även kunna ha med neg erfarenheter av webshoppar.

Jag skulle kunna sammanställa om jag bara fick uppgifterna inboxade till mig.

• Pokergirl

Inboxa mig gärna vilka säljare och köpare man ska akta sig för. Gärna även med fall-beskrivning så en historia finns som styrker.

Jag kan sammanställa och skicka ut via mail till de som önskar, då blir det ingen offentlig lista som ligger ute för allmänheten.

• Pokergirl

Så, vad tror ni, anländer nästa lev redan innan helgen eller får vi vänta till nästa vecka?

• Pokergirl
    smulan0 skrev 2010-02-02 21:27:24 följande:
    Hon skrev att det var en affär som gått i konkurs och hon säljer av kläderna. Ja, ja när jag köpte mitt plagg hade jag ingen aning om att hon hade haft så många plagg ute! Bra att andra aktar sig eftersom det helt klart verkar skumt! Får väl se om jag får plagget och sen kommer jag att anmäla till tradera så de får upp ögonen!
    Märkligt att gå i konkurs och ha vårkollektionen i lager. Om man kursar brukar ju leverantörer ta tillbaka produkter som täcker obetalda fodringar.
  • Pokergirl
    Duntoffla skrev 2010-02-02 22:24:37 följande:
    Jadu, man kan ha pengar eller typ läppstift, spegel osv. Det är ett enda stort fack. Jag säljer ju min bruna nu men bara för att jag vill ha en vårigare färg Jaså, shopping? Vad har du hittat? Jag ska vabba imorgon så jag kanske råkar shoppa ngt jag med. Har ju lite Traderapengar som bränner i fickan
    Liiite taskigt bara att lägga ut en annos med sluttid 22.17, fick ju sitta och vaka...
  • Pokergirl
    Duntoffla: Jo tack det gick jättebra! Sååå glad över att jag äntligen lyckats nypa en portmonä.

Vet inte om jag förstod det hela rätt, är det tveksamt om Lovely knit kommer i love?

Morty: Bodhi har, i beige och svart. Dock inte på rea.

Då det gäller tull så är det tull på paket vars värde överstiger 200 kr.
  • Pokergirl

Morty: Country Dreams har i dark powder på rea, men dom ser mer bruna ut så det kanske inte är ngt du vill ha.

• Pokergirl

Morty: Du får fynda på T, där finns ute i blått, nya med kvitto. (Inte min annons)

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III