Snälla föräldrar, GE ER!
Min sambos dotter , 17 år, som bor med oss, hon är det KRÄSNASTE som finns!!!!
Man blir sååå trött på henne... Jag bestämde mej för att när hon var hos oss varannan helg,
så fick min sambo laga maten, bara det att han är världens tråkigaste att laga mat, men det va ju bara att stå ut dom helgerna.
Min dotter som är 19 har gått restaurang linjen och älskar laga mat, hon gjorde en paj sist, det passade ju inte 17 åringen så hon tog mackor....
Hon har ingen som helst matkultur alls, hon testar inte heller... Det ska helst vara en potatis och en köttbulle brevid.....
Man har ju antagit att växer o blir stor tjej och att det där med maten kommer med åldern, men neeeheeejjj.......
man blir bara allmänt frustrerad, speciellt nu när hon bor här på heltid oxå. Jag älskar mat, gärna olika maträtter, starkt,    nej , jag säger inta att hon måste älska det jag äter,
men åtminstonde testa lite olika maträtter. Skulle man laga 2 olika middagar då???
På ett dop en gång var det räk smörgåstårta, då hade dom ordnat en enkel med skinka till henne,
den massakera hon sönder totalt (för att leta efter farlig mat, som inte går att äta), sen tog hon småbarnens mat ist, 3 st korv med bröd!!!