gömda saker på datorn
jag vet inte riktigt vad jag ska tro och tycka. just nu sitter jag bara med hjärtat i halsgropen. har min sambo fuffens för sig?
gjorde en virussökning nyss och sökningen hakade upp sig på en fil och mapp jag inte kände igen. så jag kollade upp den och det verkar som att min sambo har gömt undan en jäääävla massa porr i en mapp med omisstänksamt namn. mappen ligger bland en massa systemmappar och heter något som låter som ett program eller liknande. han har alltså medvetet skapat en mapp på ett ställe där jag inte ska råka hitta den, den är uppenbart gömd för mig.
porr är inget dåligt i vårt förhållande, vi tittar båda på porr och är båda medvetna om det, tittar ibland tillsammans också. jag blir därför misstänksam av att han gömt det. varför gömma om man inte tror det är fel? det är dessutom i princip bara klipp med en och samma tjej, och det är inga egentliga porrklipp, utan det är små klipp på en och samma nakna tjej i olika situationer. det känns extremt privat! jag har inget emot att han tittar på porr, dvs fokus på sexet, däremot känns det obehagligt att han sitter och tittar på en specifik tjej och uppenbart tänder på just henne! klippen känns väldigt privata öht.. amatörmässiga lixom, typ hemmafilmat. men det är en liten logga i nederkanten, så det är nog inga klipp han fått privat av tjejen.
jag blir dessutom rädd av själva mängden, det är flera mappar och de är fulla med massa klipp. många av dem är "senast ändrade" på datum som jag känner igen och vet att jag var från hemmet under en kort stund (tex igår när jag var och handlade med mina föräldrar i 40min). jag skaffade datorn för bara några månader sen, hur mycket porr hinner man samla på sig på en så kort tid?
datorn är förövrigt min, han har ingen dator just nu, utan han lånar då och då min dator. så jag har alltså inte snokat eller liknande. lixom, vem har ett sånt gravt behov av porr att man gömmer undan stora mängder porr, under en jättekort period, på sin sambos dator?
för ett tag sen såg jag några kontakter på hans msn som var märkliga, kolla upp dem och det var uppenbara sexkontakter. jag konfronterade honom och det visade sig att det var typ reklamkontakter, alltså sexkontakter som addar sig själva som reklam eller spam eller liknande. jag trodde på det då, men nu blir jag tveksam.. vad håller han på med? är han bad news?
eller drar jag på för stora växlar på det här? kan ju nämna att tjejen var ganska lik mig..