• Anonym

gömda saker på datorn

har inget riktikgt klokt svar att ge dig, sitter själv i en liknande sits då jag för nån vecka sen upptäckte att maken har lagt ut en massa sexannoser & sökt kvinnor & par...... han har oxå dolt det för mig i sin bokförningsdator, hittad det av en slump.... har inte så mycket att säga förutom att jag vet hur du känner dig.... om du drar för stora växlar på det kan bara du avgöra, beror ju på hur du upplever det han har gjort....

• Anonym

Usch då, jag hade konfronterat människan. Sitta och runka till en specifik tjej är ju inte normalt. Då kan han ju vara med henne, inte med dig.

Dumpa eländet och skaffa en riktig man istället.

• Anonym

konstigt dock om tiderna du nämnde är medan du vart borta? då är det ju nästan som om det vore han....

annars, har ni trådlöst internet och inte "stängt" igen det? för annars kan någon annan "låna" det och komma in i er dator, men riktigt vad dem kan göra vet ja inte. är ej så insatt. men har för mig man kan kolla i datorn.

jaja... hur som havet så tror jag endå det är han som gjort det. jag skulle göra som såhär, säga som det är.. du gjorde en virussökning, den hittade den mappen, du kollade och hittade det där??

• Anonym

Anonym (hjälp..) skrev 2009-11-09 15:11:45 följande:

?för ett tag sen såg jag några kontakter på hans msn som var märkliga, kolla upp dem och det var uppenbara sexkontakter. jag konfronterade honom och det visade sig att det var typ reklamkontakter, alltså sexkontakter som addar sig själva som reklam eller spam eller liknande. jag trodde på det då, men nu blir jag tveksam.. vad håller han på med? är han bad news?eller drar jag på för stora växlar på det här? kan ju nämna att tjejen var ganska lik mig..
    Hmm, jag tror att han lurar dig
    Jag kanha fel men jag har aldrig hört talas om att kontakter addar sig själva, utan jag jar iaf alltid fått godkänna alla.
Svar på tråden gömda saker på datorn