Inlägg från: pearshapedbastard |Visa alla inlägg
  • pearshapedbastard

Ghost Adventures

JessAnn skrev 2009-11-10 10:54:33 följande:
    Jag älskar både TAPS o GA. GA gick på tv4 fakta innan sommaren. Är det någon som vet om de kommer tillbaka?? TAPS gick väl på tv4+ om jag inte minns fel, hoppas de kommer tillbaka.
    Hur kan de visa sånt på TV4 FAKTA? TV4 är helt skamlösa.
  • pearshapedbastard
    Hjartesjalen skrev 2009-11-10 21:12:48 följande:
    Nejda, det ar inte skamlost eftersom det i vissa manniskors ogon ar fakta aven om det inte ar i dina med flera. Jatte intressanta program da dom som ar med i programmet letar efter spoken, andar, o gor detta med utrustning dom tror pa ska kunna hjalpa dom. Dom gar ocksa pa att i forsta hand hitta en naturlig losning pa det hela innan dom tror att det ar paranomalt. Ar man intresserad av detta sa ar det ett kanonprogram, bada 2 faktiskt. Om du anser att det e skamlost sa tycker jag att du ska kontakta TV 4 o tala om det for dom. Kanske kan du forandra hela deras fortsatta intresse for att sanda dessa program, vem vet
    Deras försök att hitta naturliga lösningar är ju lite roliga med tanke på att spökbevisen är ganska enkla specialeffekter de själv tillverkat...
  • pearshapedbastard
    Hjartesjalen skrev 2009-11-10 23:34:54 följande:
    Det spelar ju ingen roll vad for specialeffekter dom har, o om dom e tillverkade av dom sjalva el av nagon annan som inte tror pa spoken osv, huvudsaken ar ju att dom gor det dom tror kan framkalla vad dom e ute efter.
    Så det spelar ingen roll att de presenterar en rad taffliga specialeffekter och kallar det "bevis" på spökerier?
  • pearshapedbastard
    Rastafairy skrev 2009-11-11 20:58:07 följande:
    skulle de va fejk sväljer vi de glatt m hull å hår..:-P De är så bra program iaf.
    Jag förstod det som att ni trodde de hittade riktiga spöken. Ber om ursäkt om jag tog fel
Svar på tråden Ghost Adventures