Inlägg från: Hjartesjalen |Visa alla inlägg
  • Hjartesjalen

Ghost Adventures

Japp, jag o min man foljer detta ocksa, det sands varje fredagskavll har i USA. Spannande o bra, men jamfor jag med TAPS sa ar dom annu battre...

• Hjartesjalen
    pearshapedbastard skrev 2009-11-10 12:47:33 följande:
    Hur kan de visa sånt på TV4 FAKTA? TV4 är helt skamlösa.
    Nejda, det ar inte skamlost eftersom det i vissa manniskors ogon ar fakta aven om det inte ar i dina med flera. Jatte intressanta program da dom som ar med i programmet letar efter spoken, andar, o gor detta med utrustning dom tror pa ska kunna hjalpa dom. Dom gar ocksa pa att i forsta hand hitta en naturlig losning pa det hela innan dom tror att det ar paranomalt. Ar man intresserad av detta sa ar det ett kanonprogram, bada 2 faktiskt.

Om du anser att det e skamlost sa tycker jag att du ska kontakta TV 4 o tala om det for dom. Kanske kan du forandra hela deras fortsatta intresse for att sanda dessa program, vem vet
  • Hjartesjalen
    Rastafairy skrev 2009-11-10 10:52:19 följande:
    TAPS? Vilka är det?? Berätta nu vart jag nyfiken!Såg ni Live grejen? Såg preweiwen från kommande avsnitt...oh my
    TAPS dom kallar sig ocksa for ghosthunters. Ett bra gang som har ett stort intresse for att soka efter andevarden o det paranomala. Det skona ar att dom inte snackar en massa skit som manga andra gor utan gar pa att leta naturliga bevis innan dom ens beger sig in o tror att det skulle vara paranomalt.
    Vi gillar dom skarpt o har alltid foljt dom.

Vi har aldrig sett nagot live, bara pa TV. Nu nar Halloween har varit sa har bade TAPS & Ghost Adventures varit i flera timmar i streck. Helt underbart o spannande.
  • Hjartesjalen
    JessAnn skrev 2009-11-10 10:54:33 följande:
    Jag älskar både TAPS o GA. GA gick på tv4 fakta innan sommaren. Är det någon som vet om de kommer tillbaka??TAPS gick väl på tv4+ om jag inte minns fel, hoppas de kommer tillbaka.
    Kul att det gar i Svea ocksa!!!! det visste inte jag.
  • Hjartesjalen
    pearshapedbastard skrev 2009-11-10 21:40:45 följande:
    Deras försök att hitta naturliga lösningar är ju lite roliga med tanke på att spökbevisen är ganska enkla specialeffekter de själv tillverkat...
    Det spelar ju ingen roll vad for specialeffekter dom har, o om dom e tillverkade av dom sjalva el av nagon annan som inte tror pa spoken osv, huvudsaken ar ju att dom gor det dom tror kan framkalla vad dom e ute efter.
  • Hjartesjalen
    pearshapedbastard skrev 2009-11-11 08:39:04 följande:
    Så det spelar ingen roll att de presenterar en rad taffliga specialeffekter och kallar det "bevis" på spökerier?
    Hur vet du att dom e taffliga? har du traffat dom o studerat dom, fragat dom personligen?
    Sedan sa har dom inte kallat nagot for bevis pa spokerier, det e ju just det som ar grejen med TAPS att dom gar inte ut o sager att "har finns spoken" om du hade foljt serien fran borjan sa hade du ocksa sett det.
    O detta ar deras letande pa andar, dom gor det pa sitt satt, o du gor det pa ditt antar jag?
  • Hjartesjalen
    Rastafairy skrev 2009-11-10 10:52:19 följande:
    TAPS? Vilka är det?? Berätta nu vart jag nyfiken!Såg ni Live grejen? Såg preweiwen från kommande avsnitt...oh my
    Dom borjade forst (TAPS) med att aka omkring i USA, sedan har dom ocksa rest runt i Europa o resten av varlden. Dom har ju varit i Sverige ocksa pa Borgvattnet.
  • Hjartesjalen
    pearshapedbastard skrev 2009-11-11 22:00:22 följande:
    Jag förstod det som att ni trodde de hittade riktiga spöken. Ber om ursäkt om jag tog fel
    Ursakten e godtagen. Go natt.
  • Hjartesjalen
    Rastafairy skrev 2009-11-11 20:58:07 följande:
    skulle de va fejk sväljer vi de glatt m hull å hår..:-P De är så bra program iaf.
    TAPS e pa tv ikvall har, men jag e sa trott nu redan sa vi ska se det imorron istallet.
  • Hjartesjalen
    JessAnn skrev 2009-11-13 13:42:17 följande:
    vilken säsong o avsnitt var det??
    oj vad svart, jag vet inte riktigt, men dom har hallt pa i flera ar nu.
  • Hjartesjalen
    Hjartesjalen skrev 2009-11-14 02:12:05 följande:
    oj vad svart, jag vet inte riktigt, men dom har hallt pa i flera ar nu.
    forlat, sag din fraga fel, men du kan kolla det pa you tube, ga in pa borgvattnet el
    TAPS international..
  • Hjartesjalen
    Rastafairy skrev 2009-11-16 19:43:39 följande:
    ha vi ser bara på GA Förra avsnittet var de i Italen. Helsjuuukt...Zak blev "besatt" av nått...skitskumt. Läskigt
    Japp, det e dom allra nyaste avsnitten, som aven Svea har kopt in
Svar på tråden Ghost Adventures