Meet your messenger
Vad är meet your messenger för sida? Dating? Vanligt community? Någon som har erfarenhet?
Vad är meet your messenger för sida? Dating? Vanligt community? Någon som har erfarenhet?
Känns skitjobbigt. Såhär är det:
Har sålt en vara på tradera, det är min man som har kontot där och allt går till hans mail på hans dator. I godan ro gick jag in på hans mail precis som jag brukar, inga konstigheter med det. Råkade klicka på borttaget istället för inkorgen och såg då mail från meet your messenger. Då gjorde jag ett övertramp; jag klickade och gick in på hans inlogg på den sidan och det första jag ser är bilder på lättklädda tillgjorda kvinnor! Min puls steg i skyarna. Vad är detta? Han om någon som har starka åsikter om gifta människor och datingsidor. Känner mig förvirrad. Snart kommer maken hem från jobbet, ska fråga honom då vad det är för sida.
Om någon har ytterligare information om den sidan mottages det tacksamt.
Man väljer vilka "vänner" man vill ha på sin sida, syns även vilka som besökt dig och vilka du själv besökt. Finns ju många lättklädda damer därute (sorgligt el ej...) och har han ett konto är det nog för att titta :/.
Ja det är ju just det. Och vi som är helt överens om vad som är ok och inte. Detta tillhör vad som inte-är-okej-kategorin. Fy vad lessen jag känner mig.
Anonym (?) skrev 2009-11-09 23:16:09 följande:
Anonym (?) skrev 2009-11-09 23:16:09 följande:
Han kommer hem när som helst. Känner mig spyfärdig. Så vitt jag kan se reggade han sig för ca två månader sedan, då vår son var 2½ månad gammal =( Min man är en annars helt underbar person, detta kom som en chock för mig. Jag hoppas han kan ge mig ett ärligt svar ikväll, annars åker nog stekpannan fram.
Men faan vad jobbigt, Jag hoppas verkligen det löser sig. Kom gärna in och berätta hur det gicknär du känner att du orkar. Kram igen!
Diskussionen är nog inte färdig. Han menar på att den sidan är likadan som Facebook eller FL. Att det inte förekommer mer bilder på lättklädda tjejer där än här på FL, ej heller datinga eller övrig typ av flirt. Jag känner mig idiotförklarad. Han menar på att kanske en procent av användarna har sådana typer av bilder på sin sida, jag undrar då hur det kommer sig att han enbart besöker just den preocenten medlemmar? Suck.... om han bara kunde vara man nog att stå för vad han gjort, gett mig en värdig förklaring så hade vi kunnat gå vidare. Men hans reaktion och svar gör mig bara misstänksam på att det kanske inte enbart rör sig om att "titta". Vi får se hur det förlöper idag. Det lär ju bli mer diskussioner.
Tack alla ni som stöttat och hjälpt mig!
jag har varit medlem där.. det är ungefär som facebook. ingen dejtingsida alls .
Är man medlem där får man ibland mail med biler på de som är nya medlemmar eller de som varit inne och kollat på ens profil.
Att det skulle vara ett företag som försöker få ens inlog är lika mycket sanning som att facebook är det.. dvs skriver man in sitt lösenord och ger dem tillträde till ens kontaktlista på msn så gör man.. och då ger man ut sitt lösenord... idioti....
Det är ett ganska trevligt tillhåll där man kan lägga upp bilder och skriva små artiklar, ungefär som facebook alltså.
Visst förekommer det flirt och lättklädda bilder, men det gör det ju tom här på FL.
Varför denna svartsjuka TS?? Kanske ska du och din sambo behöver prata mer om dina känslor än om hans engagemang på nätet??
Anonym (?) skrev 2009-11-10 08:22:04 följande:
Lillekatt: Vad menar du med det? Egentligen är det inte särskilt relevant hur det fungerar på sidan heller. Om min man enbart gått in på profiler där bilden visar tjejer i underkläder med sexiga poser så kan det vara vilket community det vill. Vi har våra överenskommelser inom vårt äktenskap, dessa har han nu gjort övertramp på. Det är ju där problemet ligger.
Du verkar ha egna erfarenheter av just det forumet? Något du vill dela med dig av?
men.. jag förstår inte.. de bilder du såg på hans profil.. de behöver inte vara profiler HAN har besökt.. jag fick upp massor av bilder när jag gick in på min sida och det var dels de senast inloggade på sajten, dels de som besökt MIG och dels de som nyss skrivit något på artikelsidan... det var en hel massa bilder som var på första sidan.
det är också "mer framträdande profiler" som är något slags val man kan göra.. alltså det är inte din man som väljer utan de som har profilerna vill av någon orsak synas mer och sätter sin profil där..
Sen står det också profiler du har tittat på... men .. frågan är ju hur han isf har valt ut dessa. vad han har sökt på eller hur han hittat dem.. Han kan ju bara ha sökt runt lite random.
Svaret är iaf det är ett community, precis som FL, FB eller lunarstorm.
sen är det upp till var och en hur man använder det.
Hur gick det igår TS? Vad sa han. Jag hade iaf blivit vansinnig om jag hittat lättklädda bilder på andra tjer i min mans data eller på någon av hans konton.
Anonym (?) skrev 2009-11-10 10:12:54 följande:
är det inte okej att han är på ett community??
Men det är okej att du är på FL???? SOm är ett community av samma sort som MYM???
Eller vad är det för deal ni har??
Tycker inte att Meet your messenger är något att bry sig i. Personligen tycker jag det är skräp. Det går lätt att se vilka profiler han har besökt, och så kan man inte kontakta andra om man inte har betalat, så..... (utöver testmånaden för 1
Fast jag tycker iof inte att Facebook verkar så speciellt kul heller, har inte själv testat men kollat på kontot som sambon har och är inte särskillt imponerad.
Men snälla nån, mym är väl inte likt familjeliv någonstans!
Kan ju bara svara för mig själv men de jag vet är medlemmar där är det för att flirta och om man har tur kanske även hitta någon. Lite sandlåda över debatterna där iofs.
meet your messenger är nåt jäkla skit man får i mejlen. Skräpost helt enkelt. Jag får det minst en gång i veckan. inget att bry sig om.