• BasseKatt

TWINS födda Jan-Feb-Mar 2007 (tråd 14)

Hej alla som fött tvillingar i början av 2007 samt alla andra som vill landa i denna goa tråd! Välkomna!

Tidigare trådar med samma gäng:
    Tråd 1: www.familjeliv.se/Forum-11-222/m12268119.html
    Tråd 2: www.familjeliv.se/Forum-11-222/m15046511.html
    Tråd 3: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m18018307.html
    Tråd 4: www.familjeliv.se/Forum-11-236/m21405101.html
    Tråd 5: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m23964298.html
    Tråd 6: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m27097410.html
    Tråd 7: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m29894198.html
    Tråd 8: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m32909225.html
    Tråd 9: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m35403858.html
    Tråd 10: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m38417660.html
    Tråd 11: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m41499563.html
    Tråd 12: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m44120764.html
    Tråd 13: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m46292671.html

Vi träffas då och då - ibland många, ibland få!
    Info om kommande träffar finns i separata trådar...
    Sthlmsgängets återfinns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m48621472.html

• Svar på tråden TWINS födda Jan-Feb-Mar 2007 (tråd 14)
  • prinsessanfrida

GRATTIS HEOO!

Många fantastiska nyheter för mig på samma dag. Vi bodde på Yasuragi inatt och har haft ett underbart dygn. På väg därifrån slog jag på mobilen och såg sms från yret - ringde direkt såklart! Tårar sprutade och Yret skrattade!!!
    Nu gråter jag igen när jag ser era reaktioner. Och så en bebis på det! WUNDERBART!!!

• Tvillingmamma2007

Härligt Yret och starkt kämpat! Hoppas murklorna håller sig borta nu!! Kramar!

• SimmaLugnt

Åh vad härligt Yret!!!!!   Vilka underbara nyheter

Jag är övertygad om att det är DU som sopat bort svampis med ditt ljus och din energi!
    Väck Murklan! och den har numera fått ett nytt jobb: Tala om för alla andra Murklor att de inte ska komma till dig för där flödar ljus och noll plats för mörka murklor.
    Jättekram och GRATTIS till att ha nåt såhär långt käraste Yret :-*
  • SimmaLugnt

Jahaja, så har vi ju flyttat och haft födelsedagarna tre, julafton hos oss och många andra roliga och intensiva dagar. Nu är vi lite knäckta för tillfället. Så nu gäller återhämtning.

TAck för alla grattis!! Manda o Basse hade ett roligt kalas. En riktig upplevelse för dem. De var väl förberedda och förväntansfulla som sig bör och från morgon till kväll var det sång, fest och gamman! Och paket o paket o paket. Mandis började storböla när alla sjöng, det var för intensivt för henne lilla gumman. Basse gick runt och kramades.
    Nu frågar de när nästa kalas kommer
    Det är fortfarande mycket märkligt att ha flyttat. Vi känner oss som främmande fåglar och nu när allt kalasande ligger lite lågt ska vi infiltrera oss hade vi tänkt.
    Förresten, kolla vem som infiltrerat sig som inte ens bor här http://www.boisigtuna.se/
    hehehe
    Saknar vårt gamla hem som tusan. När jag var inne i stan häromdagen kände jag ett stor sug efter att åka "hem". Knäppt att inte kunna göra det för några andra bor där nu!
    JAg börjar plugga nästa vecka föresten. Komvux för att skaffa behörighet till Uni. På distans. Ska bli jättekul! Har inte bestämt mig för vad det blir på Uni ännu,  men nåt åt Fridas vision ni som minns

• SimmaLugnt

Ah, och barnen börjar förskolan för första gången nu på måndag. Hualigen, nu ska vi alltså släppa efter lite. Känns hisnande för mig, men rätt för dem.

Vi fick som sagt plats på Montessoriförskolan som Romanovas brudar går på, spännande att se hur M & B tar till sig allt det nya.
  • SimmaLugnt

Och givetvis:  Grattis till Vilmer och Lisa, våra fina kompisar i storstan! Vi längtar efter er och ska såklart boka in en träff snart!

Och IDAG! Grattis till Max och David, snyggingarna. Ni kommer väl och hälsar på när ni är här för alla fotosessioner ni verkar ha härute ?
    Och i helgen: Grattis Clara och Cassandra! Vi kommer och grattar och sjunger!
    Dessutom: Våra -06'or blev ju 3 förra året"
    Grattis Rasmus och Albin! Hur mår ni?
    Och Grattis Linnéa och Mathilda! Long time no see! Vill see!

• Anna i Hult

ÅH, vad härligt Yret! Hoppas du känner dig lite piggare nu! Måtte alla murklor  och deras draksådd försvinna till yttre rymden!

Ikväll har vi varit barnfria på fest! Det var nog fyra år sen sist...

Grattis ALLA födelsedagsbarn!

• Linusida

Grattis alla barn som fyllt år!

och ett stort stort grattis till dig Yret. Vilket kämpe du är och vilket resultat du åstadkommit! Helt fantastiskt!!! Vad glad jag blir!! . Det nya året kunde inte ha startat bättre!!!

Svar på tråden TWINS födda Jan-Feb-Mar 2007 (tråd 14)