• Anonym (doris)

han ska sova hos mig i natt =)

ja vill bara vet hur ja ska kunna få han i säng i natt...
    de är mitt ex de gäller å han har nu sovit hos mig hela föra veckan å sen från söndag men han har sovit på soffan hela tiden å de gör mig väldigt ledsen för ja vill att han ska sova inne hos mig å de har ja sagt till han oxå men då får ja till svar att de är bäst så här för han vill inte gå för fort fram å så nu i kväll ska han sova här igen å ja vill ha honom i natt i min säng å få ha lite skoj men de som är problemet är att han vet inte va han har för känslor för mig å därför väljer han att sova på soffan....

hur ska ja göra ska ja försöka släppa han eller va ska ja göra????

ja har otroliga känslor för denna kille....

• Svar på tråden han ska sova hos mig i natt =)
  • Anonym (vafföbråttom?)

Respektera att han inte vill gå för fort fram kanske?

Du har ju med all önskvärd tydlighet visat att du vill ha honom, att han då vill ha/behöver tid att tänka efter om sina känslor tycker jag verkar klok och moget av honom!

• Anonym

om du tycker om honom så mycket så visa att han har kontroll och vänta tills han vill :)

• NadiaMi

Har du känslor för honom som i att du vill få ert förhållande att fungera på sikt så är det bara att respektera att han inte vill än.
    Om du bara vill ha lite skoj i sänghalmen utan att ha några fler förväntningar på honom så var öppen med det. Säg att han är fri att fundera vidare och allt du vill ha för natten är sex och inget annat.

Men funderar du på att försöka få honom i säng för att få honom tillbaka så är du ute på tunn is...

• Anonym (doris)

okej men ja känner oxå att ja vill ha lite närhet av han... men han får mig att känna att de är nå fel på mig pga att han väljer soffan.. man kan sova i hop utan att de blir sex....

sen känner ja va får han ut av att sova hos mig å på soffan???

ja kanske är knäpp som inte fattar....

• Anonym (doris)
    NadiaMi skrev 2009-11-11 18:02:52 följande:
    Har du känslor för honom som i att du vill få ert förhållande att fungera på sikt så är det bara att respektera att han inte vill än. Om du bara vill ha lite skoj i sänghalmen utan att ha några fler förväntningar på honom så var öppen med det. Säg att han är fri att fundera vidare och allt du vill ha för natten är sex och inget annat. Men funderar du på att försöka få honom i säng för att få honom tillbaka så är du ute på tunn is...
    nä ja tror inte att ja får han tillbaka bara för att ja har sex men han... ja vill bara ha lite närhet å ja känner oxå att ja vill gärna ha sex med han oxå å ja kan kontrollera mina känslor för han tidigare när vi hade gått i från varandra å hade sex....
  • NadiaMi

Om han är osäker på sina känslor kan det vara så att han vill avvakta tills han vet om han vill försöka igen eller inte, utan att blanda in sex i bilden.

Även om du inte skulle ha några förväntningar eller nya tankegångar efter att ni sovit tillsammans kanske Han är rädd att han skulle bli distreherad från de tankar han vill reda ut innan han tar ett sådant steg.

• Anonym (doris)

jo så kan de ju vara....

Svar på tråden han ska sova hos mig i natt =)