• AmandaBrun

Här samlas vi som är smygförälskade i Roger från Bonde Söker Fru!

Kan inte sluta fantisera om hans röda mustasch.....

Ingen av hans damer förtjänar en sån gobit!

• Svar på tråden Här samlas vi som är smygförälskade i Roger från Bonde Söker Fru!
  • lokisse

nu vet ju inte jag vem det är men om det är en kaka sa är han min...tittar *mistränksamt at alla hall*

snorkrakornas barn heter snorungar
  • AmandaBrun
    lokisse skrev 2009-11-12 12:23:35 följande:
    nu vet ju inte jag vem det är men om det är en kaka sa är han min...tittar *mistränksamt at alla hall*
    Nog är han en kaka alltid. Jag inväntar bara rätt tidpunkt att slå till. Ni andra har inte en chans.
  • AmandaBrun
    linda8404 skrev 2009-11-12 12:45:26 följande:
    hahahaha
    Skratta du. Jag vet att du drömmer om honom på nätterna!

Nu ska jag gå min dagliga långpromenad. Och tänka på Roger.
  • Silverkatten06

Tycker mig ana en viss ironi i den här tråden och det gillar jag inte alls! Roger är ju världens hetaste kille! Jag har aldrig sett en så vacker och vältalig man på TV innan. Jag är så grymt ledsen över att han inte såg mitt brev, jag vet ju att det borde vara vi.

• AmandaBrun
    Silverkatten06 skrev 2009-11-12 12:52:02 följande:
    Tycker mig ana en viss ironi i den här tråden och det gillar jag inte alls! Roger är ju världens hetaste kille! Jag har aldrig sett en så vacker och vältalig man på TV innan. Jag är så grymt ledsen över att han inte såg mitt brev, jag vet ju att det borde vara vi.
    Ironi? Du kan va ironi.

Han ignorerade ditt brev eftersom han inte diggar din stil.

Mitt brev kom bort i posten. Har fått det bekräftat nu.
  • AmandaBrun

Jag har nu jämfört mitt och Rogers horoskop.
    Behöver jag ens nämna att ljuv musik uppstod.

• linda8404

Skratta du. Jag vet att du drömmer om honom på nätterna!

Nu ska jag gå min dagliga långpromenad. Och tänka på Roger.

Hahahaha..jag får väl erkänna då..kan inte sluta tänka på honom...

• AmandaBrun

Vill bara dementera uppgifterna i Aftonbladet. Att jag skulle ha stalkat Roger och fått förbud att komma inom 100 meter av honom eller någon i hans familj.

Det står 150 meter i mina papper.

Att dom aldrig kan göra ordentlig research.

• clavis

Det är lika bra att ni ger upp! Jag fick honom och var med i hela programmet men dom klippte bort det. Jag förstår ingenting. Jag klädde honom bara i grimma och undersökte honom lite, med såna där långa, sexiga plasthandskar. Kameramannen spydde när jag tog ut handen. Det var ju bara lite bajs på toppen! Dom säger att jag är lite dominant men nån måste ju ta rodret när människan är så blyg.

Svar på tråden Här samlas vi som är smygförälskade i Roger från Bonde Söker Fru!