JULGODIS!
Hej alla!
Är det någon som har förslag på vad man kan göra för godis som ska vara i papper? har köpt godisfolie på panduro och planerar att göra mozartkulor men vill göra nån sort mer.
Hej alla!
Är det någon som har förslag på vad man kan göra för godis som ska vara i papper? har köpt godisfolie på panduro och planerar att göra mozartkulor men vill göra nån sort mer.
hittade en rolig länk som verkar ha lite basic recpet på julgodis om det är någon som vill kika på dessa
www.julgodis.se
kan man ha fudge i foliepapper utan att den blir konstig?
vad ska man hälla upp maraboufudge i? långpanna eller något ?
Igårkväll gjorde vi mozartkulor här hemma. 65st blev det som vi slog in i fint rött folie sen
vad är bästa receptet på maraboufudge? tänkte kanske göra det idag så jag hinner bli färdigt med allt som ska göras till jul. visst måste väl fudge hålla till jul om jag gör den nu?
Igårkväll gjorde jag maraboufudge. JISSES va söt den var. God men det räcker men nån liten bit annars är det nog halsbrännevarning
nämen va bra fortsättning på en toppentråd
Åhhh vad jag längtar tills man på allvar ska sätta igång med julförberedelserna.
Så mycket gott som ska göras!
Lägger in en länk på en riktig godsak jag tänker göra till årets advents och glöggfest.
www.juligen.se/julmat.php?sid=00220&cid=1
någon som har ett bra beprövat recept på tryffel?
Köper ni saffran på öb? har gjort det en gång för länge sen och aldrig mer. är helt säker på att det var gurkmeja för det smakade då inte en dugg saffran
i helgen gjorde jag mina mozartkulor och slog sedan in dem i fint guld och rött godispapper som jag hittade på panduro. känns lite lyxigare med godis i papper