• Anonym (smal)

    små eller stora bröst? Smal eller tjock?

    Vad tänder ni mest på grabbar? Smala tjejer med små bröst? Eller kurviga med stora?

    Jag är 1.65, väger 50 kg och har storlek 70A, Inte så mkt att komma med i bröstväg. Vad tycker ni om det?

  • Svar på tråden små eller stora bröst? Smal eller tjock?
  • Madida
    oskar91 skrev 2009-11-12 23:59:20 följande:
    Ja bögar brukar ha en fäbless för mig! Åtminstone när jag går på gayklubb och dansar med bar överkropp. Jag undrar varför..
    Ooohh, I wonder why!
  • xXx
    Madida skrev 2009-11-12 23:45:52 följande:
    Oskar91: Ungefär som att önska dig en skicklig och erfaren oskuld
    Ja jag är bara oskuld kan man säga
  • Anonym

    Anonym (smal) skrev 2009-11-12 23:02:44 följande:


    Vad tänder ni mest på grabbar? Smala tjejer med små bröst? Eller kurviga med stora?Jag är 1.65, väger 50 kg och har storlek 70A, Inte så mkt att komma med i bröstväg. Vad tycker ni om det?
    Tycker du låter som en alldeles underbar kombination, och du kan lita på att andra killar oxo tycker det . Perfekt!!
  • Anonym

    jag har varit i alla storlekar och har alltid fått komplimanger faktiskt!

    som störst var jag 177 och vägde 85 kg, jättetuttar!

    som minst (idag) 177 och väger 58 kg, halvhängisar i storlek b!

    smaken är som baken, väldigt delad

  • Anonym (lilltjejen)

    Jag är 162 cm lång, väger 50 kg och har storlek 75 A, och jag tycker det är helt ok. Förstår inte varför så många har sånna komplex för bröststorleken, jag menar visst har det hänt att jag har önskat att jag haft större bröst, speciellt då det skulle passa till mina lite bredare höfter och putiga rumpa, men det är inget jag går omkring och mår dåligt över, och jag skulle aldrig få för mig att operera mig, min kropp är fast och fin och är omtyckt som den är bland grabbarna.

    A och B kupa är helt normalt bland smala och medelviktiga kvinnor, enligt dina mått verkar du vara väldigt smal och då passar det i min mening bra med små bröst och skulle snarast se märkligt ut om du hade större.

  • BadReligion

    Anonym (lilltjejen) skrev 2009-11-13 16:37:40 följande:


    Jag är 162 cm lång, väger 50 kg och har storlek 75 A, och jag tycker det är helt ok. Förstår inte varför så många har sånna komplex för bröststorleken, jag menar visst har det hänt att jag har önskat att jag haft större bröst, speciellt då det skulle passa till mina lite bredare höfter och putiga rumpa, men det är inget jag går omkring och mår dåligt över, och jag skulle aldrig få för mig att operera mig, min kropp är fast och fin och är omtyckt som den är bland grabbarna. A och B kupa är helt normalt bland smala och medelviktiga kvinnor, enligt dina mått verkar du vara väldigt smal och då passar det i min mening bra med små bröst och skulle snarast se märkligt ut om du hade större.
    man vill alltid ha d man inte har! d e därför folk går runt o mår dåligt hihi=P

    jag går oxå runt o mår dåååååligt över mina E-kupor! särskillt nu när jag ser jimmy choos nya kollektion för hm med ett par uuuuuuuunderbara klänningar som e jätteV-ringade.. så avundsjuk blir jag på de som kan ha sådana klänninga utan att se ut som trash! ¤#!%"?£?
  • redneck girl
    oskar91 skrev 2009-11-12 23:19:47 följande:
    Killar gillar ju olika, en del tycker du har den perfekta kroppen och andra tycker tvärtom. Tänk inte så mycket på vad killar tänder på utan sök dig till killar som DU tänder på.
    just precis!
  • Anonym (Spegellandet)

    Det var en kille som sa till mig: "Mer än en handfull är slöseri!"

    Så man får väl hitta en partner med lagom stora händer för ens bröst och lagom stort hjärta för allt det andra

  • henke6904

    Vet egentligen om bröst el kropp har så stor betydelse i mina ögon men måste jag svara så föredrar jag mulligt då brukar det följa med lite större boobs

  • Anonym (marcus-76)
    henke6904 skrev 2009-11-13 18:18:54 följande:
    Vet egentligen om bröst el kropp har så stor betydelse i mina ögon men måste jag svara så föredrar jag mulligt då brukar det följa med lite större boobs
    ja,så är det.det säger jag med,mulliga trevliga kvinnor med stora bröst.
Svar på tråden små eller stora bröst? Smal eller tjock?