Vi från Linköping! Del: 6
Vi brukar slänga ut granen i trädgården istället... så kan man gåå ut å dansa runt granen =) Blir så trångt inomhus....
Vi brukar slänga ut granen i trädgården istället... så kan man gåå ut å dansa runt granen =) Blir så trångt inomhus....
Tomten finns ju, ser massa tomtar varje år.. däremot så finns inte gud...
Har en reversible åkpåse sovpåse som Leonard inte ville ha tillexempel.. 0-12 månader motsvarar den ungefär.. men jag vill ju inte sälja den för småpengar... och säljer jag den för 400 kr är det väl ingen som köper den (kostar 900 i butik).
Skall ta å fixa ny dator nu... får se när man är tillbaka igen... Fram med skruvmejseln...
Fasen också nätdelen passade inte... måste fixa ny nätdel också.. så hoppas netonnet har öppet imorgon. Får bli bärbara så länge.
Roade mig med att hänga upp två julgardiner innan, så nu är jag sååå sugen på att dra fram julkartongerna som bara står å dammar i förrådet. Tjuvkika lite och hittade lite adventljusstakar å julstjärnor. Mys... =) även om jag inte är kristen så hör det här till julen. Däremot är jag tveksam till om morfars jesus, maria och josef å åsnan åker fram i år igen.. skulle väl vara nära de är på besök.. inte annars dock... tja.. kanske på Mollys rum då. Hon fick den ju i julklapp av morfar.
Jag ska till babysång på torsdag så kanske kan man få det gjort samtidigt då. Fast vore ju bra om man kunde vaccinera alla på en gång.