Inlägg från: thelifesaviour |Visa alla inlägg
  • thelifesaviour

Vi från Linköping! Del: 6

Trevligt med ny tråd! :)

• thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-11-13 14:51:34 följande:
    Ja himlans kul med en ny tråd. Särskilt när man tänker på att när det är dags för nästa är det snart vår igen  Men nu ser jag fram emot att få julpynta!!
    Jag med! Äntligen ska jag få ha julgran! Mina tidigare ettor har inte riktigt haft plats för det.
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-11-13 19:21:28 följande:
    wohoooo ULEGJAAAAAAAN.... ska med ha, en äkta en, stor som ett hus o med massa pynt..
    Som sig bör. Med levande ljus!
  • thelifesaviour

En julgran är ingen julgran utan levande ljus, inte för mig. :) Det har vi i princip alltid haft, en jul hade vi elektroniska, inte alls lika bra jul det inte. Jag är julfascist av hög kaliber :D Smärtar mig att fira i stan med Linus familj i år, men det är bara att bita ihop..

• thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-11-14 00:46:45 följande:
    hahahaha ska man vara, blir nog lite levande ljus under en stund kanske med barnen under vakande öga, wille e ju super o aktar sig för allt sånt o vill bara blåsa ut dom o mogglan kommer ju bara ligga på golvet i sin tomtedräkt o se tjock ut..
    Ja, självklart alltid övervakad, man lämnar aldrig levande ljus själva, vare sig de är i granen eller inte. :)
  • thelifesaviour

Två nätter i rad har nu dottern sovit jätteduktigt! Hon har t o m kunnat somna utan att ligga på någon utav oss och hon har somnat om jättesnabbt efter nattamningen, helt underbart. Nu önskar jag att hon kunde somna liiite tidigare för natten. Men att få sova typ 10 timmar varje natt är inte fel ändå.

• thelifesaviour
    dinana skrev 2009-11-15 23:28:01 följande:
    Hej hopp, måste baar kolla med er inbitna Linköpingsbor. Är intresserad av att börja träna, och undrar om någon har något bra ställe att tipsa om här i stan. Kanske fler som är intresserade, så kanske man kunde gå dit tillsammans å "prova" på. En eller två gånger i veckan typ... Någon?
    Vi är många i den här tråden som ttränar på medley. det är bra.
  • thelifesaviour

Diskbråck, sömnbrist och hunger.
    YEY.

• thelifesaviour

Jag tycker Vincent är en kopia av dig och Leo av din sambo. :)

• thelifesaviour
    dinana skrev 2009-11-24 14:15:15 följande:
    mmm, ja Leonard är ju en månad för tidig, men var ju också prematur för sig vecka på grund av dåligt med näring > motsvarade ungefär v 33 fast han föddes i vecka 36+1 (37). men min lille knodd börjar allt växa ikapp sina jämnåriga trots att han är mycket mindre än de. skall bli kul å gå på kontroll på torsdag igen, men tror dock han har satnnat av en hel del nu för han matvägrar sen en vecka tillbaka. Kanske är Rickard som har smittat honom också, för både han och Molly blev sjuka samtidigt, så inte konstigt om L matvägrar. Men hoppas han ligger runt 8700 på torsdag.. men man får väl inte ha för höga förhoppningar.
    Hur länge räknar man korrigerat med prematurer?
    Vilken stor kille du har nu! :) På något sätt är det så sjukt härligt att se när de växer, särskilt med Stina som knappt växte i början och som dessutom var så liten.
Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6