Inlägg från: kitty3465 |Visa alla inlägg
  • kitty3465

Vi från Linköping! Del: 6

hej linköpingsbor!

här kommer en till från denna förträfliga stad :D Har en liten grabb på 3 månader. Vi ska flytta till Tallboda 1 mars, nån som har några roliga tips på vad man kan göra för roliga grejer med sin bässing där? =) Undrar vilket bvc man tillhör när man bor där oxå?

kram från Sofie!

• kitty3465

tack!
    vart i linköping bor du någonstans då? vi bor i hus på landet precis utanför malmslätt nu..ska bli skönt o flytta tillbaka in till stan igen =)
    vad gör ni om dagarna då? =)

• kitty3465

hej life saviour ,tror jag känner igen dig från nån annan tråd!=)
    hur går det med din lille knodd? va styr ni med på dagarna? själv har ja tänkt o ta tag i min tillvaro lite efter jul hihi..kanske börja på babysim o lite sånt mys =) vart i linköping bor ni?

• kitty3465

hmm minns inte vilken tråd det va om, tror det va en tjej från linköping som frågade nåt. tror tråden dog ut ganska direkt..

va mysigt med mammagrupp,det har dom inga här i malmslätt =)

vi kanske ska testa badet i valla annars får vi ta där vi får plats helt enkelt..hihii ja hoppas bara jag reder ut simhallsbestyren med en liten bebis, vart ska jag göra av honom när man byter om liksom? haha jaa det är mkt o tänka på när man ska ha med sig en bebis tycker jag =)

• kitty3465

okis bra tips då blir det inte i simhallen då =) kan tänka mig att det är kallt i vattnet där-

• kitty3465

jahaa då förstår jag..hmm nää det funkar ju inte, som sagt måste det ju va väldigt lugn miljö..det är ju mkt o ta in för dom små sötnosarna att va i simhallen ändå =)

• kitty3465

Apipoulai: Hej! Har tänkt o testa malmslätt bibblans grejer efter jul, tycker det verkar vara jättetrevligt =) Jag går också på bvc i kärna. Jag har haft lena-marie men hon har tyvärr slutat nu så ska gå till en ny tjeja som heter linda tror jag. Blir säkert bra det med!

Mor85: Jahaaa det låter trevligt! Går du o din karl ihop på simmet? Ska försöka få med mig min karl har jag tänkt iaf dom första gångerna..Sen känner jag mig egentligen inte redo för bikinisäsongen haha kan jag lova. Men vad gör man inte för dom små liven hihi

JennyoPatrik: Trevligt! Vad läser du till för nåt då? Själv jobbar jag på förskola i vanliga fall =)

• kitty3465

Apipoulai: då kanske vi kommer ses på babycafe efter jul då:) hur gammal är din lille?

dinana: tack! kan tänka mig att det är full rulle med två, jag tycker ju det är ett heltidsarbete med bara en :D man är ju värsta nybörjaren med första, men nu är han tre månader så lite mer rutin har man allt fått. Ska börja få in lite nattningrutin bara på kvällarna för just nu har vi noll =)

Fru Tzoanidis: tack!=) Skulle oxå vilja börja i Valla men det är kanske försent att anmäla sig nu? Har hört mkt bra om valla iaf =) Skulle va så kul o komma iväg på lite babyaktiviteter nu efter jul,om inte annat så för min egen skull så man får träffa andra föräldrar.Jag tycker det är så roligt att höra hur andra familjer har det med sina småbarn=)

Mys med tredje advent o snö ute ! Karln håller på o lägger golv just nu men ikväll hoppas jag på lite glögg till project runway kl 19=)

• kitty3465

JennyoPatrik: Jag läste också till lärare för de yngre åren..hade grundläggande färdigheter i matte o svenska som inriktning..:)

• kitty3465
    Marayah skrev 2009-12-13 22:38:28 följande:
    kitty3465: hej o välkommen!!
    Hej! tack=)

Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-13 22:42:22 följande:
    kitty3465: Välkommen hit! Jag bor i Lambohov med min sambo och våra två barn som fyller 5 respektive 2 år i mars.
    Tack! hihi då är det full fart där hemma om dagarna då ? =)
Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6