-
Haha, busunge! Vi förvarar Leos chokladkalender på ett ställe som han inte vet om, sen tar vi fram den varje morgon så får han öppna en lucka. För jag är nästan övertygad om att han skulle göra likadant om han fick ha den självSmileyMalin skrev 2009-12-02 11:02:32 följande:Nellie har fått en chokladkalender av sin mormor.....Igårkväll när jag skulle lägga mig såg jag att det lös i hennes rum.Gick in för att släcka och titta till henne ch då ligger ungen och sover med choklad runt hela munnen och kalendern i famnen med ALLA luckor öppna... hmmmm.Vet inte om skitungen sk få en ny chans eller om hon ska få ta konsekvensen och vara utan iår! Hon har ändå en liten paketkalender jag har gjort till henne!
-
Vincent har heller ingen chokladkalender..han vet inte ens vad godis är för det är han aldrig smakat. Men antar att det lär inte dröja länge innan han upptäcker vad hans storebror får varje lördag
Leo var 2 år och 9 månader när han fick sin första chokladkalander och det var efter det som han började få lördagsgodis som först..
Väldigt fint väder idag, synd bara att jag måste sitta inne och plugga tills det är dags att hämta barnen 15.00 och då är det ju nästan mörkt ute..
-
Jag frågade Malin som hängde här i tråden förut, om hon ville följa med på söndag så hon kanske gör det. Men har ni andra nåt förslag på vad hon kan ta med sig?
-
Malin kanske kunde ta pepparkakorna från dig Sanna?
-
Vad bra, då säger jag det till hennethelifesaviour skrev 2009-12-02 20:07:04 följande:Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-02 19:34:27 följande: Jadå, det kan hon göra.
-
Vi pratade om 16, men vet inte om det är klubbat ännu.Maria84 skrev 2009-12-02 20:11:40 följande:Hade varit skoj att haka på julmiddan men tror inte det går att få ihop. Var det 16 -tiden ni sa? Orkar inte bläddra bakåt Har lovat Liam att gå på tomtejakt med honom och Lucas och jag tror att det börjar vid 16-nämligen. -
Julmiddag 6 december hemma hos Fru T kl. 16 (tycker ja)
Becka: julmust, ägg + röra till det och kaviar och lax
Mandarin: Potatisgratäng+ Köttbullar och prinskorv
Lillisen: Janssons, sylta, sillsallad, glögg
Linda: Potatis, Stuvad spenat, å rissalamanta :) skogaholmslimpa (ja gillar inte vörtbröd) lite skinka till vi få som vill ha..
Sanna: vörtbröd, rödbetssallad
Ewa: Sill + senap och nåt gott efteråt
Malin: Pepparkakor
-
Japp, en blondin till kommer på söndag

-
Har tränat djupvatten, gud såå skönt! Nu väntar sängen, trött som tusan.
-
Haha, kan tänka mig det. Jag är för feg för sånt där så därför ville jag inte ens testathelifesaviour skrev 2009-12-03 21:53:03 följande:Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-03 21:43:30 följande: Jätteskönt var det! Och skoj. Även fast jag fortfarande har hjärtat i halsgropen från vattenrutchkanan. :D