Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

Vi från Linköping! Del: 6

thelifesaviour skrev 2009-12-03 21:53:03 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-03 21:43:30 följande: Jätteskönt var det! Och skoj. Även fast jag fortfarande har hjärtat i halsgropen från vattenrutchkanan. :D
    HAHAHAHHAHAHA VA JU AS-SKOJ JUHHHH WIIII MERAAAAAAAAA.....

tack för idag på träningen....
  • Firstandhappy

hoppar in o säger hej innan sängen, jobbat 10 timmar o ska snart iväg igen, blir lite dubbla pass nu (död åt hjärnan men gott i plånboken)

• Firstandhappy

syns imorgon..... lövly lövly....

• Firstandhappy

Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-06 20:27:13 följande:

Tack för idag alla som var med Jättetrevligt var det och supergod mat Är såå mätt nu. Nu ska jag passa på att mysa med sambon för 5.30 åker han till stockholm imorgon bitti och kommer inte hem förrän på fredag kväll Han ska på utbildning med jobbet..
    Tack detsamma, vi får passa på att träffas i veckan o trötta ut barnen tillsammans...

Spank jo very much fore tonajt...
  • Firstandhappy

Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-07 11:56:30 följande:

Suck, Vincent är hemma idag, han har feber, dock inte så mycket. Precis 38 i temp. Han är ganska ok, men lite hängig oxå. Sambon åkte ju imorse och varken min mamma eller pappa kan komma hit idag. Och jag har megamycket att göra med mitt plugg, sååå himla typiskt!! Nu har han visserligen sovit i en timme och sover fortfarande och då har jag passat på att plugga, får väl plugga ikväll när barnen sover, men risken finns att jag är så trött då.
    typiskt...
  • Firstandhappy

är det nån som har en tomte/pepparkaksdräkt till låns i strl 86 typ???

• Firstandhappy

Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-07 20:57:36 följande:

Jag har en pepparkaksdräkt i storlek 92 som Vincent ska ha på måndag när det är lucia på dagis. Ganska för stor, men funkar. När behöver du den?
    på fredag, luciatåg på morgonen kl 9...
  • Firstandhappy

mysig liten tjockis har jag 68 lång o 8,3 kg på Molgan idag...

nu är jag så glad så jag gråter, fick en dagen före min födelsedagspresent nyss o jag har fått en systemkamera.... underbaraste sambon.....

• Firstandhappy

todaj is not a ordinary daj, cause todaj is my birfdaj.....
    of to work...

Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6