-
Var det på Lambohovs vc?SmileyMalin skrev 2009-11-20 18:27:41 följande:Idag har jag och nellie tjyvstartat julen och bakad lussekatter Så ikväll blir det lussekatter, glögg och pepparkakor!!! Igår fick Nellie sin influensaspruta.. inte populärt! Fullt med folk på vårdcentralen, en opedagogisk sköterska som stack nellie när hon var helt oförberedd trtos att hon var livrädd och redan satt och snyftade redan innan... Så Nellie illskrek hysteriskt medan vaccinet sprutades in och jag fick hålla fast hennen med våld och inte ens ett litet klistermärke efteråt.... dåligt! Nu lär det inte bli kul att gå dit för spruta nr2.... -
Hehe, ja, verkligenIndratvillingmamma skrev 2009-11-20 20:39:26 följande:Åh vad fina bilder! Det måste vara utom allt tvivel att dom två är syskon.
-
Är hos min mamma i Norrköping. Jag lämnade barn och sambo hemma och flydde fältet
Kände ett behov av att få träffa min mamma ensam, så vi har jättetrevligt och äter god mat, dricker vin och babblar
Nu skulle jag bara in och visa mamma en sak, nu loggar jag ur igen. Trevlig kväll 
-
Ok.SmileyMalin skrev 2009-11-21 15:07:41 följande:Leos och Vincents mamma skrev 2009-11-20 21:17:26 följande: japp... fast sköterskan jobbade visst inte där i vanliga fall....
Jag kom hem från min mamma vid halv två, då kom min familj och hämtade mig vid tågstationen så åkte vi direkt till trädgårdsföreningen på julmarknad. Barnen fick träffa tomten och lämna sina önskelistor
-
Vad mysigtFirstandhappy skrev 2009-11-21 17:30:29 följande:här sitter man på jobbet o längtar hem tll familjen, Molgan har åkt till mormor o Wille med pappa är kvar hemma o har mystid, imorgon ska daniel jobba o då ska jag ta med mig wille till badhuset o simma runt, verligen jättelänge sedan man gjorde något med bara wille...
-
Ja, det gör jag med. Är så mysigt att kunna göra nåt själv med bara det ena barnetFirstandhappy skrev 2009-11-21 18:52:54 följande:Leos och Vincents mamma skrev 2009-11-21 18:31:54 följande: ja det ska verkligen bli jättemys... älskar verkligen när man kan dela upp sig och göra saker med barnen vid sidan av varandra...
Vi ska ex ta med Leo på Disney on ice i februari och gå på det själva med honom så får Vincent vara hemma med sin mormor (han har nog inte ro att sitta still
).
-
Jag och Leo har varit hemma hos två av Leos dagiskompisar idag och lekt, det var himla trevligt.
Sen åkte vi till Ikea och shoppade massa ljus.
-
Vad skönt det ska bli med jul om några veckor, har bara tre veckor kvar av skolan. Just nu känns det som att jag inte gör nåt annat än att pluggar. Pluggar på vardagarna, pluggar på helgerna, pluggar på kvällarna. Massor att göra just nu!
-
Ja, det har det verkligen. Ja, det kommer jag att göra, min sambo är ledig några dagar innan jul och sen hela julen och mellandagarna, så vi ganska mycket långledigt hela familjen, det ska bli såå mysigt! Hoppas sen bara att jag kommer in på skolan efter nyår, har sökt, men får reda på det strax innan jul.Familjetrollet skrev 2009-11-23 10:52:20 följande:julen är så nära.detta år har gått rekordfort.hoppas du kan slappna av under jullovet. -
Jag tänkte fråga om det finns nåt intresse för att träffas och laga och äta julmat tillsammans? Som vi gjorde förra året hemma hos Ewa, det var ju jättetrevligt fast vi var så få
Så jag skulle tycka det vore jättetrevligt