-
Ja, jag undrar verkligen hur de gör då..eftersom det är tydligen såå farligt att gå på soc..Stolt Enbarnsmamma skrev 2010-02-02 14:24:17 följande:Inte jag heller! Det skulle se väldigt illa ut! Det var tydligen väldigt nödvändigt *ironisk* Frågan är vad nästa barnsliga diskussion blir om? Håller verkligen med dig! Men det kommer att bita dem i arslet sen! -
Du är så klokStolt Enbarnsmamma skrev 2010-02-02 14:26:20 följande:Förstår att du blir provocerad, men försök att bara ignorera det! Tänk såhär nästa gång: de ska inte få nöjet att se/få mig irriterad, för det är just DET som de är ute efter!! (Har dock full förståelse för att det inte är så lätt alla gånger!)
Jag tänker så nästan varje dag när jag läser i den här tråden
Men när man sitter ensam hemma och tar en paus från pluggandet så är det lätt att hetsa upp sig
-
Haha, jag har inte kunnat göra så mycket idag för jag får inte tag i min lärareMarayah skrev 2010-02-02 14:30:04 följande:Paus från pluggandet var det ja. Haha! Snarare ett avbrott. :P
-
Haha..jag tänker för fullt på detta!!!Marayah skrev 2010-02-02 14:35:55 följande:Tänk på detta!! Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag, Lördag! Var bara tvungen!!!
Det är det som får mig att inte gå i taket just nu
Fy fan vad skoj vi ska ha..
-
Tror inte att det ska vara nån fara. Sån liten mängd oxå. Titta på denna sida http://www.gic.se/Tingelingstar skrev 2010-02-02 14:51:00 följande:Men shit. Tog en liten paus från städandet och blev helt inne i vår diskussion att jag inte höll koll på lillen. Han hade på nåt sätt tagit sig till skurhinken, doppat sitt rån i vattnet och sedan in i munnen . Han verkar glad. Lite Ajax har väl ingen dött av?
Det är giftinformationscentralen..den har jag haft sparad i mina favoriter sen Leo var bebis, jättebra info om olika saker. -
Ingen som har nåt tips på vad vi kan äta imorgon när vi firar våran 9 årsdag?
-
Får kolla lite på den sidan..Familjetrollet skrev 2010-02-02 19:51:36 följande:www.alltommat.se/matinspiration/inspiration/m...här firar vi 10 år i maj och 8 år som gifta på valborg.tiden går verkligen fortang mat så kan jag tipsa om fläskfile med klyftpotatis och någon god röra till och nån smakig efterrätt -
Vad skojStolt Enbarnsmamma skrev 2010-02-02 20:05:13 följande:Jag och Peter firar 10 år den 16:e mars
-
Vi åker ju på kryssning nästa lördag för att fira våran 9 årsdag, men vill ju såklart göra nåt mysigt på själva dagen oxå
Vi äter alltid mat tillsammans med barnen, men imorgon tänkte vi äta när de har lagt sig och mysa lite
-
Vad kostar det?Indratvillingmamma skrev 2010-02-02 21:47:01 följande:Typ 25 sidor bakåt fanns det en fråga om Middagsfrid. www.middagsfrid.se/Man får hem till dörren ingredienser för 5 middag för 4 personer, + recept.Vi har lagat första rätten idag och det blev MYCKET mat, kommer definitivt att bli matlådor för oss också. Toppen!Vi ska testa leverans varannan vecka. -
Antar att du syftar på mig..jag behöver verkligen inte sitta och försvara mig för dig. Men om du såå gärna vill veta så hade jag inte nåt att göra igår för jag fick inte tag i min lärare.dinana skrev 2010-02-02 23:42:20 följande:Det jag inte riktigt förstår mig på är att det är många som "studerar" men ändå sitter de här hela dagarna och skriver.. hur går det hela ihop?
Bry dig du inte så mycket om vad jag gör och inte gör. Däremot så undrar jag om du verkligen är "mammaledig" för jag undrar hur du har tid att sitta här halva dagarna när du har två barn hemma att ta hand om.. -
Verkligen, kanske dags att stanna upp och se vad man egentligen skriver..Stolt Enbarnsmamma skrev 2010-02-03 07:14:47 följande:Det intressanta är att du skriver att du blir påhoppad i tråden. Du kanske borde tänka dig för några gånger innan du dömer andra människor som du faktiskt inte vet ett skit om! Det är dem som blir håhoppade av dig!!!
Att hoppa på alla som går eller gått på soc är verkligen lågt. -
Jag har oxå umgåtts med alkisar, min pappa är nämligen NYKTER alkoholist sen 4 år tillbaka, inget som jag har velat ta upp tidigare här i tråden, men tar fan jävligt illa åt mig av vissa kommentarer! Jag är stolt över honom som har klarat att bli nykter.
Men hela min uppväxt var ett helvete för att han söp (han var dock aldrig otrevlig mot oss barn). Så jag vet fan hur det är att vara med "alkisar" som ni så fint uttrycker det! Han har egen lägenhet och klarar sig utmärkt, så alla "alkisar" ligger inte på en parkbänk och har socbidrag!!
Tänk er för fan lite för innan ni skriver saker för ni vet inget om människorna här inne i tråden!! Vissa saker sårar oerhört hur mycket man än försöker att låta bli att ta åt sig.
-
Har jag överhuvudtaget nämnt ditt namn??Familjetrollet skrev 2010-02-03 10:01:45 följande:jag hoppar inte på dem med som har soc!kan ni sluta förvränga allt? -
Kanske lika bra detMarayah skrev 2010-02-03 10:12:24 följande:Btw, tråden går ut den 13:e.
-
Jättebra skrivet!Maria84 skrev 2010-02-03 10:21:20 följande:Bara för att man skriver på FL så kan man tydligen inte ha ett liv vid sidan av.. Jag tycker det säger mer om den som sa det än om alla andra.. Jag sköter hushållet, två barn, 3 hästar och en massa andra djur, är iväg på en massa saker och jobbar extra med hemsidebyggen osv.. Och bara för att jag skriver här betyder inte det att jag enbart sitter på FL för det är ju sååå roligt att enbart göra det dagarna i ända menar jag.. Har också gått på socialen under ett år när Liam var bebis.. Jag gick direkt från skolan på mammaledighet eftersom Liam föddes en vecka innan vi slutade och sambon gick på ett program på Af. Vi har också umgåtts med alkolister och nyktra alkolister och har även mkt kontakt med de alkolister som finns här i Åtvidaberg. Många av dem vill sluta men får inte stödet från kommunen och de behöver peppning. Men visst är det jävligt lätt att slänga ur sig saker som man inte vet ett jädra skit om! Saker och ting kan snabbt vända och man själv sitter där med skägget i brevlådan. -
När jag fortfarande bodde hemma hos min mamma så bodde det en knarkare längst ner i våran port, hon hade jämt hög musik på och hennes knarkar kille kom dit och levde om som bara den, han stod utanför jämt och gapade på nätterna och störde som bara den så polisen var där typ en gång i veckan. Skitjobbigt var det, men för den skull har jag inget emot andra knarkare..
-
Diana: Det var visst du som började snacka om att det är fel på folk som går på soc, gå tillbaka i tråden och läs så får du se! Se till att hålla dig borta från tråden nu då istället för att du som varje gång säger att du ska lämna tråden och så är du tillbaka dagen efter igen..