Inlägg från: modesty74 |Visa alla inlägg
  • modesty74

Ringtestet

Ja, alla gånger jag själv varit gravid + att jag har gjort detta på ca: 60 andra gravida och det har visat rätt kön varje gång.

• modesty74

Jag skall på Könsultraljud nästa onsdag. Pendeln visar flicka denna gången, så vi får se om det stämmer nu också. Jag meddelar när jag varit där. Ps. Jag testar alltid över vänster handled, med ringen i ett hårstrå. T om när det varit tvillingar har ringen visat rätta könen. Det är så häftigt:0)

• modesty74
    Joseflinet skrev 2009-11-13 13:12:17 följande:
    Måste det vara någon speciell ring?Ja, gud va spännande! Vi gjorde med minmorfars guldring förut och det visade tjej,men man vet ju aldrig som sagt. :DSka på UL den 18/12..
    Nej, det går bra med vilken ring somhelst, men helst en slät utan uppstickande diamanter eller dyl.
  • modesty74
    modesty74 skrev 2009-11-13 13:10:48 följande:
    Jag skall på Könsultraljud nästa onsdag. Pendeln visar flicka denna gången, så vi får se om det stämmer nu också. Jag meddelar när jag varit där. Ps. Jag testar alltid över vänster handled, med ringen i ett hårstrå. T om när det varit tvillingar har ringen visat rätta könen. Det är så häftigt:0)
    Nu har jag varit på könsultraljud och även denna gången visade pendeln rätt. Det är 100% en flicka:0)))
Svar på tråden Ringtestet