Autismtråd 9
så ni borde ha helt utan tvekan
Vi har ett dilmenna här hemma just nu, eller flera men just detta funderar vi massor på
Om två veckor så gifter sig min lillasyster och vi är bjudna. Det kommer att vara rätt stort och rätt sent, 17 först!
desutom är det långt bort, 7 mil hemmifrån och vi kan inte övernatta
Jag vet inte vad vi ska göra, morgonen efter ska jag vara i Täby på BAN konferensen tidigt för att ytterliggare komplicera saken.
Vi är helt slutkörda efter en hemsk vinter då Marianne har mått jättedåligt och har inga reserver över för en superstressig helg med för lite sömn.
Jag har ingen jättebra kontakt med mina syskon men jag förväntas ju komma ändå om man säger så.
M vill gå, jag är lite arg att hon ens fått veta det för annars hade det varit lättare...
men hon vill inte att jag ska åka på söndag morgon vilket säkert kommer att märkas på lördagen också
både jag och min man känner att vi inte orkar gå, men jag känner mig superhemskt mot M som faktiskt vill
Släkten har svårt att förstå att BAN konferensen är så viktig aatt jag hellre går dit än på bröllopet, och jag känner mig som ett jätteego
Råd?
Hur många är det som ska på BAN konferens i helgen?
jag ska dit på söndagen, missar lördagen eftersom vi ska på bröllop