Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-11-18 12:30:24 följande:
    Ursäkta men jag är lite ute i leken känns det som PPM? :O Ja vi hänger här, har gjort sen i söndags, eftersom våran kära tråd låser ju på fredag =) Då gjorde Bevan en ny =)
    Din Premiepension  det tas ju 2,5 % av din lön när du arbetar som ska används till din pension när du blir gammal ,om du inte gjort nåt eget val ligger på i 7Apfonden med låg avkastning  (detta år ligger den på 23%,) har du gjort val gäller det att har koll på dem , kolla din fonder ofta på ppm .nu ,annars kanske du förlorar ännu mer ..
    Där jag jobba hjälper vi dig att förvalta den  med så hög avkastning (vinst ) som möjligt så att du få mer pengar när du är gammal (våran avkatning ligger nu i år på 32 %
    Så tex har du har 50 000 på ditt konto hade du tjänat 15 000 bara fram till nu i år  på att låta vårat företag ta hand om den ..
    Super trista saker men viktiga och då är det ju bra kunna låta nåon annan tar den tråkiga biten och du njuter av din pengar när du är äldre
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-11-18 13:23:42 följande:
    Näh jag tar inte alls hand om den..
    jag kan hjälpa dig min egna ligger nog mycket dåligt ,har inte heller sköt om den så bra ... ska absolut göra det nu
  • Rååsa Smurfen
    Ogabinne skrev 2009-11-29 23:59:50 följande:
    Bevvan: Det måste det varit...Lite sur blir jag... jag menar, vem av dom valde att spela in samtalet, och vem av dom valde att läcka ut det? Michael lär ju knappast ha gjort det.
    Vad jag hört så spelade Glendas man in samtalet för att  han trodde de hade en affär  för att de pratade så ofta ..
    Men bara gud vet sanningen där
  • Rååsa Smurfen
    Ogabinne skrev 2009-11-29 23:02:48 följande:
    Hörrni... har ni hört Jermaines MJ-diss-låt? Fy fan, visste inte om den... Texten finns med i videon..
    " target="_blank">

hittade detta okså http://traceyricksfoster.wordpress.com/2009/08/13/jermaine-jacksons-alleged-tell-all-rant-about-his-brother-michael-resurfaces-doesnt-at-all-sound-like-the-devoted-big-brother-of-the-last-couple-of-months/ känns så olustig nu  när man tänker på hur väl  Jermanine pratat om sin bror efter hans död , bla har uttalat att han önskar att det var han som dog i stället för michael.
    Tänker på sången This it is okså  som ju var den demo med pålagt kör av just bröderna.. och hur storslagen den utgiven var av sången som ingen hört var,har hela tiden känt att de ville passa på att var med på ett hörn av all publisetet och pengar eftersom de körar på den få de väl en del av pengarna gissar jag .
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-11-30 11:38:15 följande:
    <nopp det gjorde jag inte.. Men såna små detaljer tänkte jag inte på eftersom jag ville bara se hur MJ rörde sig och hans underbara röst. Jag tänkte inte så mkt på vad han hade på sig.. Jag tittar inte på alla intervjuer som länkas.. Okej, så MJ var vän med Glenda eller?
    ja det blev väl så eftersom han var vän med hennes son
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-11-30 13:59:53 följande:
    Såg nyss på intervjun med Janet, det är hemskt att veta att hon och hennes syskon inte fick säga Pappa till Joseph, det gör ont inom mig =(
    ja det är hemskt Michael har berättat om det många gånger .
    Vilken intervju är det kan du länka ?
  • Rååsa Smurfen
    Ogabinne skrev 2009-11-30 14:30:11 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-11-30 13:56:25 följande: Det där ska jag läsa lite senare... nej, jag blev också väldigt chockad! Så gör man bara inte mot sin bror, det är liksom inte okej oavsett vad som ligger bakom. Så många som sårat MJ och aldrig någonsin har han varit så oförskämd tillbaka. Tom i DS, det värsta han sjöng om idioten var att han var en kall man liksom. Och när han pratar om hur Eminem förlöjligade honom med eld i håret i sin musikvideo, det värsta han sa då var att Eminem skulle skämmas och att Steve sa It's bullshit. Han är så söt där, "Steve said it's bullshit". Men nej, syskon bråkar, fast de älskar varandra. Men är man en mäktig person vars ord faktiskt når ut till världen så bör man passa sig. Ett otroligt dumt och lågt beslut som säkert kändes rätt då för Jermaine men idag är det nog något han inte är stolt över...
    här är lite info om den så kallade doktorn Dr Tohme tohme som blev hans närmaste man efter Jermaine hälp och som sedan Mj var rädd för..  http://aconstantineblacklist.blogspot.com/2009/07/michael-jackson-dr-tohme-tohme.html

här hör du han själv säga det
    ">

• Rååsa Smurfen
    Ogabinne skrev 2009-11-30 14:35:26 följande:
    Snart letar jag upp telefonnumret till jäklar producenterna av konserten. Asså, förut fanns ju liksom lite information om kontakt osv med på hemsidan, till och med det är borttaget!
    var det den konserten som Jermaine  höll i ? har läst nåt om den  om jag inte mins fel att dt var nåt strul med den at familjen inte va bakom den att han använde Janets namn för att sälja bijetter,men kanske jag fått alltom bak foten.
  • Rååsa Smurfen
    Ogabinne skrev 2009-12-25 19:18:10 följande:
    Men herre gud, de var ju inte ens lika Michael! Hahaha! michaeljacksoncandles.com/
    God jul alla i efterskott {#lang_emotions_tomte} har läst lite bak ,ser att ni har det bra 
    Usch vilka ljus var inte likt alls och motbjudande tänker direkt på pepsi reklamen då det brann i Michaels hår{#lang_emotions_cry} skulle aldrig någonsin vilja har hans ansikte på nåt ljus oavsett hur likt det var.
    Kollade okså på 30 års jublieumet i går ,irriterade mig på att jag inte kunde spela in det ,men hittade det ju i bagen ,har helt missat att den fanns där
  • Rååsa Smurfen
    Ogabinne skrev 2009-12-26 12:18:59 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-12-26 12:17:34 följande: Aj då, jag som trodde jag hann. Smygis!
    japp jag har varit en smygare länge nu tänkte det är dax att ge mig tillkänna nu
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-12-26 12:32:41 följande:
    Heeej på dig det var länge sen =) God jul på dig oxå =) hoppas din jul var bra =)..
    japp det var ett tags sedan  har varit inne och kikat här ibland ,har läst endel snart läst ut boken Unmasked ,den är jätte bra tycker jag hittillls  julen har varit bra
    Ogabinne skrev 2009-12-26 12:33:02 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-12-26 12:31:20 följande: Det måste vara kul att vara en smygare i denna tråden. Folk är ju rätt twisted här. Bara jag som är normal.
    ja den är helt klart den bästa tråden
  • Rååsa Smurfen
    Ogabinne skrev 2009-12-26 12:18:14 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-12-26 12:16:00 följande: God jul! Det är ju jul en dag till så. Håller med dig om ljusen, förstår inte riktigt heller varför man skulle vilja elda upp Michael.
    ja och disktrasan är okså fruktansvärt motbjudande skulle aldrig någonsin kunna använda en sådan{#lang_emotions_frown}
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael