Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-11-18 12:30:24 följande:
    Ursäkta men jag är lite ute i leken känns det som PPM? :O Ja vi hänger här, har gjort sen i söndags, eftersom våran kära tråd låser ju på fredag =) Då gjorde Bevan en ny =)
    Din Premiepension  det tas ju 2,5 % av din lön när du arbetar som ska används till din pension när du blir gammal ,om du inte gjort nåt eget val ligger på i 7Apfonden med låg avkastning  (detta år ligger den på 23%,) har du gjort val gäller det att har koll på dem , kolla din fonder ofta på ppm .nu ,annars kanske du förlorar ännu mer ..
    Där jag jobba hjälper vi dig att förvalta den  med så hög avkastning (vinst ) som möjligt så att du få mer pengar när du är gammal (våran avkatning ligger nu i år på 32 %
    Så tex har du har 50 000 på ditt konto hade du tjänat 15 000 bara fram till nu i år  på att låta vårat företag ta hand om den ..
    Super trista saker men viktiga och då är det ju bra kunna låta nåon annan tar den tråkiga biten och du njuter av din pengar när du är äldre
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-11-18 13:23:42 följande:
    Näh jag tar inte alls hand om den..
    jag kan hjälpa dig min egna ligger nog mycket dåligt ,har inte heller sköt om den så bra ... ska absolut göra det nu
  • Rååsa Smurfen
    Ogabinne skrev 2009-11-29 23:59:50 följande:
    Bevvan: Det måste det varit...Lite sur blir jag... jag menar, vem av dom valde att spela in samtalet, och vem av dom valde att läcka ut det? Michael lär ju knappast ha gjort det.
    Vad jag hört så spelade Glendas man in samtalet för att  han trodde de hade en affär  för att de pratade så ofta ..
    Men bara gud vet sanningen där
  • Rååsa Smurfen
    Ogabinne skrev 2009-11-29 23:02:48 följande:
    Hörrni... har ni hört Jermaines MJ-diss-låt? Fy fan, visste inte om den... Texten finns med i videon..
    " target="_blank">