Inlägg från: MissLilo |Visa alla inlägg
  • MissLilo

All we want for Christmas is Michael

im back om ni kommer ihåg mig.
    kom inte in på fm ett tag så har varit lite efter.
    Men nu e jag tillbal lite då och då iaf och läser mest och kanske slänger in en komnetar.

Hänger mest på mjj och jacksonthrill för michael info och prat.

• MissLilo
    mona83 skrev 2010-01-05 19:20:41 följande:
    Ja jag vet att dom har det bättre utan honom. Men det är jag som kommer få förklara på banen på ett bar sätt vart hans pappa är och har varit helaq deras liv och jag vet inte alls hur man förklarar för sina barn att din pappa är ett stort otroget svin som bara bryr sig om sig själv...
    Jag vet vad du menar.
    barnens pappa är likasn tyvärr.
    Han är otrogen, skyller altl på mig.
    Det är mitt fel att han fått p-böter och att de hamnat hos inkasso.
    Mitt fel tt han glömt betala bilföräkringen.

Kan påpeka att det är hans ansvar med räkningar och endast han ar körkort och det e han bil.

Deras pappa jobbar 7 dagar i veckan. när han väl är ledig på midsommar, juldagen, nyårsdagen så sover han. Aldrig tid för barnen.

Så vet vad du menar.
    Han mår inte heller bra.....allt e skit.
    Det e mina banvid bråk. Han ville inte ha dem.
    jag tvingade på han barn. mmmm
  • MissLilo
    Ogabinne skrev 2010-01-05 20:20:58 följande:
    Oj, vilket svin! Du skriver som om ni fortfarande bor ihop men det gör ni väl inte?
    jo dessvärre gör vi det.
    har sagt att jag skriver under papper när han pratar. Fick ur han lite i förgår. Men mycket återstår om jag inte ska bli ett bitchit ex.

Men han ska bara spara pengar och sen drar han utomlands och från skit sverige som han kallar det. Så då slipper vi han iaf.
  • MissLilo
    Brooke skrev 2010-01-05 20:03:11 följande:
    Usch det låter jobbigt =( Dåligt att han skyller saker på dig när du inte ens har körkort :S Är ni tillsammans fortfarande eller har ni gått skilda vägar?
    vi ska ta ut skillsmässa ,men jag skriver int under förrän han förklarar varför han gjort som han gjort. Han ske berätta och säga varför han ljugit, bedragit mm mm
    Han har haft sina tjejer.

Men vet du vad....jag lever iaf singelliv. Festar mer, ute på kvällarna en gång varje månad med syskon. Planerar semestrar ensam.
    Nu blivit bjuden på dejt. Men måste lösa avståndsproblemet först. Nätdejting.
    Han bor i usa. Jag här i lilla sverige.
    Men han verklar passa in på min mal av hur en kille ska vara.
  • MissLilo
    Ogabinne skrev 2010-01-05 20:19:24 följande:
    Fan vad trött jag blir på mig själv, att jag aldrig LÄR mig att man inte kan skriva minsta lilla sak på www.familjeliv.se/Forum-3-141/m49747645.html
    hhahah..fl i ettnötskal.
    jag skrev förut att håltagning e okej, tror du att predikningarna väntade?
  • MissLilo
    Ogabinne skrev 2010-01-05 20:25:21 följande:
    hahaha eller hur! En 15 kilos snart 3 åring i sele på magen och en 4,5 åring nertryckt i vagnen. Låter supersmart!
    Klen eller?
    Jag tar minsnart fyra åring som väger 15 kilo på magen då och då. Hur lätt som helst ju. Haha.....
    nää, men blir ju lite tungt.  Känns i höfterna(har en ergo).
    och en 20 kilos tjej på 5 år. Så vet vad du enar.....det e inte lätt.
  • MissLilo
    Brooke skrev 2010-01-05 21:17:43 följande:
    apps.facebook.com/pollpigeon/which-twilight-g.../Vem tror ni jag tar? Haha.. Ni som har Facebook kan bara kolla =(
    Jackson rathborne...eller hhur det nu stavades.....helt sklart snyggast.
    Spana inhåret och ögonen....djupet. *suck*
    Han är VACKER!! Som en staty.

Mn finns detde som ienthar facebook?? :-O
  • MissLilo

Ännu en til OT sak.
    Hur lyckas man få till en dejt om männikan bor i usa och jag här?
    Tips någon?

• MissLilo
    Ogabinne skrev 2010-01-06 12:04:24 följande:
    Hur seriöst känner ni varandra? Är det på det planet att du vill träffa honom och sen gå hem till dig själv och sova eller på det planet att du kan ta en semester o bo hos honom några nätter?
    hur seriöst?
    Nj...har ju barnen och de lämnar jag inte iväg till pappan.
    Så blir nog att träffs föst och gå he till mig.
    Är inte den som sover över hos någon på första dejten....för präktigav mig för det.
  • MissLilo

ska ni kolla på gripandet av den där läkaren ikväll?
    Om det n iblir av....satt uppe sent på fredagen dödstrött. Men han backade ur jäveln.

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael