• mona83

All we want for Christmas is Michael

Brooke skrev 2009-12-24 09:33:39 följande:
    hehe vilken tur =)
    Ja jäkla tur, men det var så jag tänkte när jag ställde dom där oxå. Men dagen är inte slut än....
    Ungarna vart ju lite lessna igår när det hade börjat komma fram lite klappar under mormors gran och dom inte fick öppna, dom fick plocka undan dom. Men idag ja då ligger det ju säkert en del där och vi ska ju inte öppna våra idag där.
    Eller ja, jag har redan fått min, mamma sponsrade mig med en 100ing till tunikan jag köpte igår. Hon hade pratat om en blomma tidigare så då frågade jag om hon inte kunde bidra med lite till den istället. Vilket hon tyckte var en bra ide eftersom det var nått jag ville ha
  • mona83

Vi är precis hemkomna här från barnens farmor och farfar.

Jag fick dom 2 finaste julklapparna av oss alla, en mj tavla motivet från Thriller albumet och en mj en klocka med motivet från bad .
    En Elvis nykelring, 1 ljusstake, ett set med 3 ljus kommer inte ihåg om jag fick nått mera....
    Tobias han fick bla ett trumset
    Leah bla en kundvagn med 60 tillbehör, blir ju kul att hålla reda på
    Fick mera än vad jag skrivit....

• mona83
    Bevabus skrev 2009-12-24 22:28:04 följande:
    åhh nice!!
    japp, det var väldigt nice. Mj tavlan och kl ska upp på väggen så fort det går .
    Canvas bägge två som redan är uppspända så bara att hänga upp
  • mona83

Men lite förstörd vart julkänslan ändå vid nått tillfälle, speciellt när jag öppnade dessa mj tavlor jag fick.
    Då kom skämt som att han måste varit homofob, att han varit på småpojkar...jag sa att inte ens fbi har kunnat fälla Mj för nått. Då kom skämt som att jag vissa har ju pengar...
    Dom sa ju att dom bara skämtade, men för en annan som är så insatt i hur Mj egentligen var som person och vad han fick utstå i sitt liv och att man fortfranade tycker det är fördjävligt att han inte finns här hos oss. Så´uppskattas inte skämten. Utan julglädjen försvann lite efter det....

• mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-24 22:37:33 följande:
    Har redan bokat o betalt This is it dvd'n på cdon för länge sedan, då var releasedatumet i januari. Kollade nu hur det ser ut idag och nu står det att den släpps 100224... slutet av februari. Vad surt! Har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska se den eller inte, men bokat den har jag gjort ändå så jag inte blir utan om jag bestämmer mig för att jag ska se den. Haha
    Jag har oxå bokat, men jag har inte betalat än.
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-24 22:39:45 följande:
    Men suck, att inte folk ger sig. Säger man så när man vet att någon som håller av honom högt sitter bredvid? Du skulle svarat att ja du är ju också pedofil och har varit på småpojkar. Jasså, är du inte? Det tror jag. Hur känns det att bli anklagad för något det inte finns bevis för? Känns det bra?
    Ja det hade jag kunnat gjort, men då hade jag sänkt mig till deras nivå. Inget man direkt vill på självaste julafton...
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-24 22:44:35 följande:
    Nej men kanske gett dom en tankeställare på hur det känns att bli beskylld för något man inte gjort.
    Jo det är klart...
    Men okej dom är volv ägare så dom är inte så smarta personer
    Vi brukar tracka varandra för varandras bilar. Min är ju liksom bättre eftersom ford än så länge äger vovlo
  • mona83

Borde det inte vara fler som visar nått med Mj än bara 2:an. Är ju liksom halvårs dagen i morron

• mona83
    Bevabus skrev 2009-12-24 22:52:14 följande:
    omg det är den från 30 års jubileumet, jag kommer sitta bänkad!! har aldrig sett den hela...måste ta mig i kragen och beställa den där "väskan" med mj-skivor i snart också...
    Ja jag har oxå bara sett delar från den på youtube
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael