• mona83

All we want for Christmas is Michael

Brooke skrev 2009-12-24 23:13:26 följande:
    Det är så respektlöst från dem när dem vet att du gillar MJ jag tkr oxå sådär när folk säger saker som är negativt om MJ..
    Jag vet ju att dom egentligen inte menar nått illa när dom säger så. Dom är liksom dom mest underbara personer jag träffat. Iaf dom mest underbara föräldrar som nån kille jag har haft har. Nu har mina ungar turen att dom blev deras farmor och farfar osv.
    Förut hade jag inte brytt mig om dessa skämt, dom har ju typ alltid funnits. Men nu känns dom bara så fel.
    Men som sagt, dom är egentligen väldigt underbara personer
    Jag är glad att jag får tillhöra dom, har haft killar vars föräldar inte gett mig en chans alls. Såna förhållanden är inte roliga. Var förlovad med en kille innan barnens pappa, vi bodde tom ihop. Men hans föräldrar bestämde sig för att ogilla mig, sånt känner man ju liksom.
  • mona83

Så var det morron igen och det REGNAR ute.... Blir ju skitkul med all denna snö som smälter nu...

• mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-25 12:16:31 följande:
    Vilken tur att vi får se hjärtat på tv hela eftermiddagen och kvällen. Tänk att det är ett halvår sedan idag. 6 månader. Bara pjoff, förbi. Och allt känns fortfarande lika svart. Allt gör fortfarande lika ont.
    Jag tände 6 månaders ljuset vid pappas minneslund igår...
    Men har tänt mina Mj minnes ljus, dom ska brinna hela kvällen...
    Det är helt sjukt hur fort tiden egentligen går. Känns som det var förra månaden han lämnade oss
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-12-25 14:47:22 följande:
    ofc we will undrar när det var det skulle bli 25 grader..kommer inte ihåg vilken dag, hoppas inte på måndag
    Bevabus skrev 2009-12-25 14:47:34 följande:
    alltså 25 MINUS grader haha
    Ja att det ska bli kallt igen har jag med hört. Så efter en dags snöblandat regn här lär det bli kul att gå ut när det fryser på
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-25 15:45:50 följande:
    Skoj med trumset du
    Jag ser verkligen fram emot att få plocka upp det

Inte
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-25 15:47:53 följande:
    Just ja.. MJtavlan med badmotivet finns i en affär här i byn. Funderade att köpa den till Ville i julklapp. Men jag sket i det..
    Jag fick den som klocka, snyggt gjord är den .
    Sen fick jag framsidan på thrillerhäftet som tavla, men den sitter redan på väggen.
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-25 20:29:16 följande:
    Storebror fick en ackustisk minigitarr av mormor, det kändes rätt humant i jämförelse med ett trumset. Trumset är sådant man hotar andra att ge deras barn o de svarar "absolut, om han får ha det hos dig!" haha
    Barnens farfar tyckte att Tobias behövde ett för att han inte pratar så bra....

Så jag har sagt till brorsan att hyan kan ta med sig elgitarren, så kan han och Tobias starta band....
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-25 20:35:07 följande:
    Nej, de var de verkligen inte. Rätt fula tyckte jag.
    Ja dom var verkligen inte snyggt gjorda :-/
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael