• mona83

All we want for Christmas is Michael

Wiee

• mona83
    mona83 skrev 2009-12-25 21:48:27 följande:
    Åh nej, nu kommer jag gråta..
    Och det gjorde jag oxå. Gråter alltid när jag hör Í´ll be there...
  • mona83
    Brooke skrev 2009-12-25 21:48:47 följande:
    Oh fy FAN va snygg han är :P Han rör sig sååååååå sexigt =) Men jag känner inte igen hans bröder JAG VILL:.. Han som sjunger nu ser ut som Randy, Vem av bröderna har mustach? är det Jackie? Okej dem har ju olika färger.Blå = Gul = Grön = Vit = Jermaine & MichaelSvart= Randy? HJÄLP MIG! Känner inte igen någon utav dem förutom Jermaine och Michael och Randy.. Känner igen dem andra oxå men kan inte komma på namnen det är ju Jackie, Tito och Marlon som fattas. i lista ovanför.Blå = Jackie?Gul = Tito?Grön = Marlon?
    Marlon är den med muchen... Har jag för mig iaf
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-25 21:45:50 följande:
    Snyggast som alltid såklart. Är dock inte glad för hur näsan såg ut under denna tiden, men den blev ju snabbt mer proportionelig.
    Nej näsan kanske inte var helt perfekt där, men han var så sexig där . Så man har lust att sträcka sig coh nypa han i rumpan
  • mona83
    mona83 skrev 2009-12-25 21:52:55 följande:
    Marlon är den med muchen... Har jag för mig iaf
    Han i gul skjorta...
  • mona83
    Brooke skrev 2009-12-25 21:48:47 följande:
    Oh fy FAN va snygg han är :P Han rör sig sååååååå sexigt =) Men jag känner inte igen hans bröder JAG VILL:.. Han som sjunger nu ser ut som Randy, Vem av bröderna har mustach? är det Jackie? Okej dem har ju olika färger.Blå = Gul = Grön = Vit = Jermaine & MichaelSvart= Randy? HJÄLP MIG! Känner inte igen någon utav dem förutom Jermaine och Michael och Randy.. Känner igen dem andra oxå men kan inte komma på namnen det är ju Jackie, Tito och Marlon som fattas. i lista ovanför.Blå = Jackie?Gul = Tito?Grön = Marlon?
    Randy är den som står längst ut brevid Jermaine, iaf tror jag det
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-25 21:55:03 följande:
    Ja, den var väldans liten där, men det gör inget, han är snyggast ändå. Ett nyp i rumpan, jag tänkte mer ta med honom hem eller nått. Får man det?
    Nejje det får du inte för jag vill oxå ta hem honom....
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael