Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Mycket!? Då kanske det kommer hit snart! :D

BooBoo skrev 2009-12-12 13:43:44 följande:
    Det snöar
  • Bevabus

hahahahaha men eller hur min blåa ögonskugga syntes verkligen...

Ogabinne skrev 2009-12-12 16:41:28 följande:
    Wow, vilken dunderbild!!
  • Bevabus

Jag har också käkat pizza till frukost/lunch. Nu sitter syrran och skruvar ihop mitt nya skrivbord hon är den tekniska av oss så jag gör mest det hon säger åt mig att göra, för det mesta blir det fel och hon får göra om det igen hahaha

Ogabinne skrev 2009-12-12 16:43:25 följande:
    Jaha... eftersom ingen annan vill prata så får jag väl prata för mig själv... jag har varit o käkat pizza... men det visste jag ju redan.. Som jag vet så blev det lite godis handlat hem också. Och som jag också vet så är jag rastlös och trött på samma gång, och det vet jag är himla jobbigt... så vad jag ska göra vet jag inte, och det vet jag ju faktiskt också! Woho!
  • Bevabus

ja vi ville ju helts undvika att berätta det här för dig, men vi har skapat en tråd i hemlighet, en där du inte får vara med den heter "we who DON'T want Ogabinne for Christmas"

Ogabinne skrev 2009-12-12 16:45:39 följande:
    Woooo DU lever! Tänkte att ni kanske övergett tråden och gått och börjat videoblogga hela bunten utan mig.
  • Bevabus

Pppprrrrruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuutt på dig!

Ogabinne skrev 2009-12-12 17:05:48 följande:
    Redaktiooooneeeeeen! Bevvan har skapat en tråd och jag får inte vara med och leka!! Och Bevvan puttade mig jättehårt och titta nu tar Bevvan sista lussebullen FAST hon redan tagit TVÅ!!!
  • Bevabus

samma här det ligger ett fint lager på altanen nu iaf hoppas det kommer nåt inatt...

BooBoo skrev 2009-12-12 17:22:31 följande:
    Det kom rejäla flingor.. Men nu.. Men NU.. GONE GONE GONE!!
  • Bevabus

yes i did and i'm proud of it

Ogabinne skrev 2009-12-12 17:20:47 följande:
    Redaktioooooneeeeeen!!! Bevvan sa P-ooooooordeeeeet!!!!!!
  • Bevabus

jag kommer lägga upp den på bdb senare idag

BooBoo skrev 2009-12-12 17:35:04 följande:
    Jag hittar den inte
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael