Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

"Now throw your hands up, for the next three minutes is about the lovers. Baby stand up, if you're singel and you're looking for a lover!"
    Hur mycket älskar vi inte Whitney Houstons nya album?
    Vilka här inne gillar henne??

• Bevabus

Jora vi vet hur bloggar fungerar, jag och kiki har ju varsin så

Brooke skrev 2009-12-14 20:46:11 följande:
    Det kommer du göra, men att ni har en och samma blogg men att ni har ett gemensamt lösen på bloggen och kan blogga båda två på bloggen.. Som Therese som dog i somras som blev mördad av den där unga killen och tjejen som blev dömda för vård och det blev alldeles för kort. typ 1 ½ - 2år :S minneavtherese.blogg.se/
  • Bevabus

hahahaha det där tänkte jag inte ens på när jag såg det!! dAmn, det var sexigt!!!

BooBoo skrev 2009-12-14 21:02:41 följande:
    1.57 . oh my Han ba sög tag i

• Bevabus

varför kvävde han dig?

Brooke skrev 2009-12-14 21:18:28 följande:
    han bor i kumla, det är väl några mil antar jag typ 2-3 eller så.. Och nej det tror jag inte.. Han kvävde mig..
  • Bevabus

Men var det första gången ni träffades? Hade ni snackat "kärleksfullt" eller "sexigt" på nätet innan?

Brooke skrev 2009-12-14 21:25:50 följande:
    läs det jag skrev på 5776 så förstår du nog vad jag menar..
  • Bevabus

Så ni träffades som vänner?
    Sa du ifrån att du inte ville att han gjorde så?

Brooke skrev 2009-12-14 21:35:17 följande:
    Nej andra gången. Inte sexigt iaf.. Men han har inte någon rätt att göra så som han gjorde.
  • Bevabus

haha okej, men det låter som att han faktiskt hade nåt annat i tankarna ända ifrån början om han hade skrivit så till dig så borde du nog ha förstått att han skulle vara lite framfusig...men hur kom han åt dig så nära på natten? låg ni i samma säng?

Brooke skrev 2009-12-14 21:36:52 följande:
    Ja vi träffades som vänner. Nej det gjorde jag inte men han sa på en chatt "vi kanske skulle träna på att göra barn" och då sa jag nej de ska vi inte. Så han borde ha fattat att jag menade det.
  • Bevabus

god natt då
    jag stannar uppe ett tag till och lyssnar på julmusik hihi

mona83 skrev 2009-12-14 21:44:12 följande:
    Nehe man kanske ska ta och lägga mig. Av nån anledning känner jag att det inte kommer bli en rolig natt. Leah sover oroligt... Känns som det är bäst att passa på att sova i sin säng medans man kan det. Kanske måste sova sittandes med henne för att hon sla slippa nästäppan....
  • Bevabus

Nej men jösses, lägg en maddrass på golvet och låt honom sova där
    Om en kille som har sagt till dig "vi kan öva på att göra barn" får sova med dig i samma säng så är risken typ 98% stor att han försöker få dig att ha sex med dig

Brooke skrev 2009-12-14 21:48:32 följande:
    Ja.. Jag kunde ju inte säga du får inte sova här inne, du får sova i det andra rummet.
  • Bevabus

Ligger han så pass nära så är chansen VÄLDIGT stor både i vaket tillstånd och i sömnen

Brooke skrev 2009-12-14 21:58:42 följande:
    Jo men hur står chans är det att han kryper upp mitt i natten??
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael