Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

*buuuuuuuurp*
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-05 18:47:13 följande:
    Nu badar karlarna nakna på youtube och Mattis står på huvudet.. Hahaha gud va jag älskar när Lill-Klippen, Knotas och de där går i kvinnokläder
    Tittar du nu igen
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-05 18:48:08 följande:
    Cola som är så gott! En annan sitter o käkar chokladsnäckor...har blivit pepparkaks-cheesecake också! Mormor var ju här och åt mat och då blir det extra mycket gott
    Ooooh! Snäckor! Det är så gott.
    peppar.. cheese.. what..? Hur smakar de?
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-05 18:50:10 följande:
    tittade inte klart igår så jag fortsätter idag
    Äh! Erkänn... Du vill bara titta på Vackra pojkar vackra män.. .. Låt mig ändra texten.. Nakna pojkar nakna män..
  • KikiBoo

Alltså.. Vet inte om det beror på att jag vart o är lite suuuuk.. men.. Jag känner mig inte gravid.. Känns så tomt i magen.. Tänk om.. tänk om.. Tänk om bebi är... död

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-05 18:54:11 följande:
    mm de där skitiga medelålderskarlarna är precis min typ
    du får skippa konrad och gå ut på pubarna där de lite äldre hänger
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-05 18:55:41 följande:
    Man känner sig alltid ur form när man är sjuk! Inte är det nå fel på ditt lilla pyre tror jag, men är du orolig så tycker jag du ska ringa din läkare så den får kolla upp det. Alltid bäst så man kan vara lugn
    Har tid hos bm på måndag.. Kanske kan be henne lyssna på hjärtat. Bebisens. Vet inte om kotten är för liten ..
    Tänkte jag skulle fixa tid för UL snart oxo...
    Men om kotten .. dött.. så borde man väl kankse märkt de.. blödningar.. eller nåt... hmm..
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-05 18:57:47 följande:
    ah jo tjena som att det skulle hända
    hahahahahahaha
    Vi kan ta en drink innan transorna, haha
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-05 19:01:16 följande:
    Ja jag tror du borde ha märkt det då. Va bra att du har en tid så snart, så får du besked fort. Inge kul att gå och oroa sig över sånt! :/ Oftast så fryser man mycket när ett barn dör i magen, men det är ju jättesvårt att avgöra för dig nu när du varit sjuk. Man fryser ju ofta då med. Och så blöder man ju oftast också som sagt. Men du kan väl inte känna några sparkar såhär tidigt än va?
    Ja frysit har jag gjort som bara den. Men bara febrig o jävlig...
    Jag brukar känna sparkar runt v15-17 .. Är i v13 nu..
    Förmodligen så känner jag nog bara som jag gör för jag bara sovit o knappt ätit nå fast föda.. Klart man känner sig tom då...
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-12-05 18:57:56 följande:
    Jävla idioter på Antikskiten.. Får ett mejl som det står "Hej Sandra ! Jag skall försöka att ringa till Posten på måndag och se om vi kan göra detta åt dig. Kontaktar dig på måndag. Tom" Sen får jag "Hej Sandra !¨ Vi har nu fått in ex av Moonwalk(orginalupplagan). Denna kan vi skicka till dig på Måndag. Ett unikt exemplar som normalt kostar avsevärt mer. Hälsningar, Tom" Sen får jag "Hej Sandra ! Detta är den svenska boken. Hälsningar, Tom" Snacka om att dem INTE vill ge tillbaka mina pengar, dem vill verkligen skicka mig boken... Men jag har redan boken och jag vill inte ha den svenska boken...Om jag vill ha det senare så kan jag köpa den senare..
    Vad svara du på detta då?
    Hoppas du får dina pengar..
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael