Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Ja, jag har alltid tyckt att du sett lite blåvit ut....

BooBoo skrev 2009-12-17 18:18:40 följande:
    Jag o iprenmannen har samma efternamn ... Tänk om vi är släkt .. Mest troligt, hahaha!!
  • Bevabus

Det är så dumt egentligen, för man plågar bara sig själv men jag vet inte...jag pallar bara inte med sånt där längre efter operationen...

Brooke skrev 2009-12-17 18:19:43 följande:
    jag tar nästan aldrig alvedon, bara om jag har riktigt ont i huvudet att jag inte kan göra något..
  • Bevabus

haha well it wain't Gynning

BooBoo skrev 2009-12-17 18:20:16 följande:
    Jag tänkte på henne.. Eller jag tänkte på en brud. Men kom inte på namnet.. Sen huxflux börja jag tänka på Gynning.. Well
  • Bevabus

är den bra?

BooBoo skrev 2009-12-17 18:22:48 följande:
    bara för de så blev jag sugen på att läsa hennes blogg...vänta lite...
  • Bevabus

what??

BooBoo skrev 2009-12-17 18:37:11 följande:
    Fylla på med ved o sen läsa lite då.. MJ here I come Jag gillade att läsa om hans damer o Playboymansion
  • Bevabus

aww va gulligt, nu känner jag för att köpa boken får kanske bli nästa år

BooBoo skrev 2009-12-17 18:49:27 följande:
    Haha!! Nu vart du nyfiken va? låt mig citera lite My first real date was with Tatum O'Neal. We met at a club on sunset strip called On the rox. We exchanged phone numbers and called each other often. I talked to her for hours: from the road, from the studio, from home. Our first date we went to a party at Hugh Hefner's Playboy Mansion and had a great time. She had held my hand for the first time that night at On the rox. When we met, I was sitting at this table and all of a sudden I felt this soft hand reach over and grab mine. It was Tatum. This probably wouldn't mean a lot to other people, but this was serious stuff to me. She touched me.
  • Bevabus

Nu pallar jag inte att läsa längre för då kommer jag somna....*Gäsp*
    Ska borsta tänderna snart och sen se film. Kommer bli läggdags tidigt för mig ikväll!

BooBoo - vad handlar boken mera om? ni har sagt det till mig förut men jag minns inte allt

• Bevabus

Om man pruttar konstant i 6 år och 9 månader, produceras tillräckligt mycket gas för att skapa energin av en atombomb.
    Bara att sätta igång tjejer! Vi måste ju vara redo ifall att USA blir sura på oss

• Bevabus

Oj..Peter Andres musik fick huvudvärken att nästan försvinna helt...älska honom

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael