• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2010-02-05 23:47:00 följande:
    Så han kan inte bli dömd för ett helt vanligt mord eller dråp? Undrar hur dom kommit fram till det där ofrivilliga egentligen?Visst det var inte hans tanke att han inte skulle vakna igen, men han har ju ändå dödat en annan människa hur som helst. 4 år är alldeles för dålig dom för att ha gjort en sån tabbe som läkare.
    Nej han kan inte bli dömd för mord. för att bli dömd för mord måste det finnas bevis på att hans handlingar hade uppsåt att ta ett liv. Och även fast JAG VET att man inte gör som han gjorde utan att mena att ta någons liv och även fast jag VET att hade detta hänt en helt vanlig nobody så hade den personen suttit bakom lås och bom redan för 7 månader sedan, så är detta en äcklig kändis med massa fint folk och pengar.

Det heter inte Money talks för intet. Jävla parasiter. Jag gottar mig dock över att han kommer straffas hela resten av sitt liv och aldrig kunna leva normalt eller med ett gott samvete igen. Han går sin egen död tillmötes ett steg i taget. Jag är beredd på att han kommer gå från rätten som en fri man, men jag vågar inte tänka på hur jag kommer känna om det händer.

Jag ska liksom flytta dit... jag vill aldrig någonsin möta den mannen. Då blir nog jag satt bakom lås och bom.
  • Ogabinne

Mona: Får han fängelse kommer han få sitta i en fancy enskild cell och inte behöva möta andra fångar. Återigen, kändisskap och pengar.

• Ogabinne

Skicka honom till ett fängelse långt ut i filipinska buschen, dom är väldigt kärvänliga där. O så låt honom sitta där tills han ruttnat bort i sin egen lort.

Det är ett jävligt MILT straff!

• Brooke
    Ogabinne skrev 2010-02-05 23:52:49 följande:
    Nej han kan inte bli dömd för mord. för att bli dömd för mord måste det finnas bevis på att hans handlingar hade uppsåt att ta ett liv. Och även fast JAG VET att man inte gör som han gjorde utan att mena att ta någons liv och även fast jag VET att hade detta hänt en helt vanlig nobody så hade den personen suttit bakom lås och bom redan för 7 månader sedan, så är detta en äcklig kändis med massa fint folk och pengar. Det heter inte Money talks för intet. Jävla parasiter. Jag gottar mig dock över att han kommer straffas hela resten av sitt liv och aldrig kunna leva normalt eller med ett gott samvete igen. Han går sin egen död tillmötes ett steg i taget. Jag är beredd på att han kommer gå från rätten som en fri man, men jag vågar inte tänka på hur jag kommer känna om det händer. Jag ska liksom flytta dit... jag vill aldrig någonsin möta den mannen. Då blir nog jag satt bakom lås och bom.
    men blev inte han känd direkt efter att MJ dog?
  • mona83
    Brooke skrev 2010-02-05 23:50:31 följande:
    FAn vad besviken jag vart för några mornar sen. Drömde att jag hade en liten dotter som jag hade i famnen eftersom hon sov och vi var nånstans. Och det var så verkligt och jag kände verkligen när jag höll i henne. När jag vaknar och inser att det bara var en dröm fan vad ledsen jag blev.. :(
    Jag hade en liknande dröm när jag väntade Leah eller om det var precis innan jag vart gravid med henne. Vet iaf att den där kärringen som barnens pappa gjorde gravid när han var otrogen var gravid. Jag visste att hon väntade en pojke för det hade hon skrivit i ett brev till barnens pappa och jag hade fått läsa det brevet.

Men jag drömde iaf att hon fick en flicka, min flicka som jag önskade mig. Jag verkligen bröt ihop i drömmen. Jag minns det som om jag drömde det igår....
  • mona83
    Ogabinne skrev 2010-02-05 23:52:49 följande:
    Nej han kan inte bli dömd för mord. för att bli dömd för mord måste det finnas bevis på att hans handlingar hade uppsåt att ta ett liv. Och även fast JAG VET att man inte gör som han gjorde utan att mena att ta någons liv och även fast jag VET att hade detta hänt en helt vanlig nobody så hade den personen suttit bakom lås och bom redan för 7 månader sedan, så är detta en äcklig kändis med massa fint folk och pengar. Det heter inte Money talks för intet. Jävla parasiter. Jag gottar mig dock över att han kommer straffas hela resten av sitt liv och aldrig kunna leva normalt eller med ett gott samvete igen. Han går sin egen död tillmötes ett steg i taget. Jag är beredd på att han kommer gå från rätten som en fri man, men jag vågar inte tänka på hur jag kommer känna om det händer. Jag ska liksom flytta dit... jag vill aldrig någonsin möta den mannen. Då blir nog jag satt bakom lås och bom.
    ja för det är ju det som är så konstigt, det var det jag syftade mitt exempel ovan....

Vadå ska du flytta till Usa?
  • mona83
    Ogabinne skrev 2010-02-05 23:53:57 följande:
    Mona: Får han fängelse kommer han få sitta i en fancy enskild cell och inte behöva möta andra fångar. Återigen, kändisskap och pengar.
    Jo men han släpps ju ut nån gång och då är han väldigt oskyddad, så jag mest menade
  • Brooke
    mona83 skrev 2010-02-05 23:57:47 följande:
    Jag hade en liknande dröm när jag väntade Leah eller om det var precis innan jag vart gravid med henne. Vet iaf att den där kärringen som barnens pappa gjorde gravid när han var otrogen var gravid. Jag visste att hon väntade en pojke för det hade hon skrivit i ett brev till barnens pappa och jag hade fått läsa det brevet. Men jag drömde iaf att hon fick en flicka, min flicka som jag önskade mig. Jag verkligen bröt ihop i drömmen. Jag minns det som om jag drömde det igår....
    usch :( Har drömt en gång för jättelänge sen att jag hade en son i min säng som låg och sov brevid mig och när jag vaknade så var han borta.. :(
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael