Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Har varit en trevlig kväll i Skrapan..hissen gick JÄTTEFORT, men oj vilken utsikt!
    Maten var god och kyparen var trevlig och lite sexig
    Mormor höll bokstavligen talat att få en hjärtinfarkt när vi bjöd henne både på den dyra maten och gav henne en spa-behandling i present

• Bevabus

Nu så vill jag tipsa er om två jättebra klipp!

Rowan Atkinson -
    Asroligt klipp där han hittar ett osynligt trumset

God Jul Västerås
    Minns inte om jag har berättat för er om det här projektet. Men Gycklargruppen Trix som jag gick hos för två år sedan och lärde mig en massa konster hos har hittat på det här för oss i jul. De har letat reda på så många konstverk som bara möjligt i staden och slagit in dem som julklappar!
    Idag var den sista dagen när allt skulle tas ner och här kan ni se ett inslag på tv4.se när dem tar ner sakerna från stadshuset.
    De hade en eldshow ikväll som jag tyvärr inte kunde gå och se, dem är SUPERGRYMMA, men jag kan skicka länk på gamla föreställningar istället
    Här är det från tv4.
    www.tv4play.se/nyheter/lokala_nyheter/vasteras

• Bevabus

jajamen

Brooke skrev 2009-12-18 23:11:31 följande:
    ojdå.. Det låter trevligt med dyr mat och spa behandling =)
  • Bevabus

gör så du, jag ska nog titta på dirty dancing

Brooke skrev 2009-12-18 23:21:44 följande:
    :D.. funderar på att stänga av datorn och lägga mej i sängen och titta på resten av filmen jag tittar på (natt på museumet)
  • Bevabus

jag blev sugen på sexiga kypare nu ikväll ju

Brooke skrev 2009-12-18 23:24:02 följande:
    Good Movie
  • Bevabus

Jag har inte hört nån annan låt med honom än vinnarlåten, så han kan ha låtit skit på alla andra, vad vet jag haha
    Men på den här tycker jag han är grym...den där långa, höga tonen han tar emot slutet...jag säger bara wow! Finns inte en chans att jag hade kunnat göra samma sak.
    Låten är rätt bra också. Typisk Idol-låt dock, tyvärr.

mona83 skrev 2009-12-18 23:34:52 följande:
    Jag tyckte aldrig att han sjöng bra...
  • Bevabus

Okej, kanske kollar in det nån gång, eller kanske bäst att låta bli?

mona83 skrev 2009-12-18 23:49:56 följande:
    Den låten som gjorde att jag absolut inte kunde gilla honom var hans, jag tror, det var Beat it. Jag tyckte han förstörde hela låten :-/. En av dom första framträdande som dom gjorde i final....
  • Bevabus

oki

mona83 skrev 2009-12-19 00:00:06 följande:
    Nja kolla in det om du har lust.Kanske bara jag som tyckte det var dåligt
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael