Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2009-12-06 23:34:44 följande:
    Praktik tidigt imorgon, så nu äre läggdags! Kommer inte kunna sova dock..
    Oh vad skoj
    Tänk.. Jag kan inte hller sova.. Vi kunde haft kuddkrig nu eller nåt
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

Godmorgon..

Väntar på att kl ska bli 8 så jag kan ringa lite samtal.. Bm o avboka tid o fixa nu. Sen till bvc. Puma har en sån förfärlig hosta. Värst på nätterna. Varken hon eller jag sover nåt. Hon hostar o dricker massa vatten..
    Båda ungarna sitter hopkurade i soffan nu o kollar på mumin. Lyckades få i Puma lite gröt. Hon åt en del. Verka så hungrig. Bara levt på vatten o lite frukt de senaste dagarna..
    O mannen åkte nyss till jobb... Han skulle vilja vara hemma en vecka till sa han..
    Men han jobabr bara till 16.30 idag. Sen ledig imorrn o på ons. Skönt!
    Gah! Mitt öra värker. Örninflammation är det sista jag behöver nu..

• KikiBoo
    Brooke skrev 2009-12-07 10:53:27 följande:
    Hur kan han titta på dä om ni inte har tvkanaler? Kollar han på tv6 play eller?
    Hellu! DVD
    Hans bror kom med en jävla massa säsonger sist han var här..
  • KikiBoo
    Grönsiska skrev 2009-12-07 10:16:26 följande:
    Bra att du är på bättringsvägen BooBoo. Trist att du inte kommer iväg till BM, men sjuka barn kan man ju inte släpa med sig ut, hoppas hostan blir bättre snart för lilltjejen. Nudlar inte min favorit precis...var lääänge sen jag åt det.
    Fick en ny tid nästa vecka
    Bvc tanten sa bara det vi redan gör. Dricka mkt o ligga högt med huvudet. Så inget fick man för den förbaskade hostan. Den är förbannat jobbig. Nätterna är hemska.
    Tänker gå till apoteket efter att sambon kommit hem o kolla om dom har nåt för Pumas hals...
  • KikiBoo

Hej hopp snoppar! Jag vet att ni har några gömda i garderoben hahahaha!

Var till apoteket och apotekarn tipsa om en hostmedicin som jag ska testa nu ikväll innan damen nattas...
    Hon tyckte det var konstigt att Puma inte fick komma in på undersökning.. Blir det inte bättre så tyckte hon jag skulle ringa barnläkarn. DÄR kankse man kan få HJÄLP!!!

• KikiBoo
    Ogabinne skrev 2009-12-07 11:28:01 följande:
    Ååååh vad jag älskar min son! Jäkla unge! Hela morgonen har jag kämpat med stopp i toan. Jag antog att det var för att han hällt ner för mycket toapapper, men det brukar aldrig bli så här hårt stopp i toan... Jag har grävt med toaborste, hällt hinkar med hett vatten, tryckspolat med duschslangen OCH hällt kaustiksoda i... Fortfarande stopp, dock hade allt papper lyckats komma ner så jag kunde se ner i toan. Något svart stack fram... försökte plocka bort det men det satt fast, kändes som hårdplast. Funderade på om det var något som skulle sitta iiiii toan men åkt fram? Drog lite till och fick loss den. Mojängen man sätter fast ståbrädan på vagnen har ungen spolat ner!!! Den är ju skitstor!! Men men, I did it, IGEN! Vem behöver en karl i huset? En bra kvinna reder sig själv.
    hahahahahahahahaha
    Excuse meeeeee att jag skrattar... Men fan! Sånt där man bara ser påt v. Typ Steve Martin film , u know. Och så händer det på RIKTIGT
    Ingen lugn hos dig va?
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-07 18:04:59 följande:
    I am Jag tvingade just syrran att följa med mig, hon ska bara äta klart sin kvällsmat först. Sen ska jag hoppa upp i sängen och äta donken framför en film...och hoppas att jag inte somnar.. Jag sov ju knappt nåt alls inatt så jag har varit jättetrött hela dagen på förskolan, så nu måste jag ju somna rätt tid också! Annars går mitt sömnschema åt helsike
    SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅS
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-12-07 19:41:33 följande:
    Alltså Apple, är det det mac? Varför står det apple på min uppdateringsruta för jag har ju en pc
    Jag har ett vitt äpple. Mac..  Det är allt jag vet. Apple = Mac.. Jag är så kass på datorer
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2009-12-07 18:46:51 följande:
    Hahahahahahaha så sa du förra ggn jag delade med mig av hyssen här! Nej, det där är inte film hos oss. Hos oss är det vardagsmat!
    Ja jag förundras varje gång, haha!!
    Uppdatera gärna med fler roliga bus
    Jag har inget alls att komma med. Tråkiga barn, hahaha
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2009-12-07 18:50:06 följande:
    Vet ni vad jag gör? Jag stickar strumpor till lillasyster. Eller jag försöker iaf, har bara gjort ett skaft än så länge. Det är iaf perfekt och skitfint, så nu ska jag ge mig på resten. Aldrig stickat strumpor i hela mitt liv, en halsduk på sin höjd så det ska bli spännande.
    Sticka! Wei.. DET var länge sen.. Brukade sticka som liten liten tösabit Glömt bort hur man gör nu...
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael