• Brooke
    Ogabinne skrev 2009-12-22 22:50:19 följande:
    Jag älskar att diskutera, argumentera och debattera. Sitter i timmar och debatterar om kvällarna i telefonen med en av mina vänner. Alla tycker ju olika, och då och då snubblar man in på ämnen som 2 personer känner väldigt starkt olika för. Det är ju då det blir kul, att få komma med sin åsikt, höra vad andra har för åsikt. Men även om man inte är en person som TYCKER OM att debattera så hamnar man ju där varje dag ändå. Det räcker ju med att man går på stan med en kompis. Din kompis ser en tröja som hon tycker är snygg, du tycker den är vrålful, inte säger du väl att den är snygg då?
    Jag säger ju inte att den är vrålful säger att dne inte skulle passa henne.. Sån är jag.. Och jag kan väl komma in i diskutioner oxå. Och visst har vi alla olika åsikter. Det skulle väl inte vara roligt och leva i denna värld om vi hade samma åsikt kan jag väl gissa på
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-12-22 22:55:51 följande:
    Vi är en grupp allihopa, men det du måste förstå är ju att det jättesvårt att veta vart man har dig när du hela tiden ändrar dig. Det är okej att stå för det man sa ifrån början även fast alla tycker olika vi vill bara att du ska få bättre självförtroende att stå för det du tycker. Men när du hela tiden blir sur istället när vi försöker ge dig en knuff i rätt riktning, då blir det bara svårt.
    Jag har bra självförtroende, men ursäkta att jag ändrar åsikt ska inte upprepas nu drar jag härifrån för jag är trött. GOnatt
  • Brooke
    Ogabinne skrev 2009-12-22 22:58:14 följande:
    Precis, men om du vet att du inte klarar av att diskutera om en sak, låt bli helt och hållet. Istället för att skriva något som inte är igenomtänkt som du INTE vill diskutera om.
    Nä men då kan jag ju helt enkelt hålla tyst när någon skriver om en kändis eller annat. Men men,
  • Brooke
    Ogabinne skrev 2009-12-22 22:59:28 följande:
    Men va faaaaaan BROOKE!!! Jag lallar in på 7000 platsen så SNOR du den framför ögonen på mig din tjuv!!!!
    Haha.. Ojdå.. Jag såg inte ens att vi var så nära 7000 :O OMG!! JAG BLEV 7000 inlägget :P coolt haha.. Jag förstod inte va du lalla åt först men nu vet jag =) haha.. Sorry!
  • Brooke
    Ogabinne skrev 2009-12-22 23:01:04 följande:
    Du är så rolig Sandra. En vana är inget man INTE kan bryta, alla vanor går att bryta. Missbrukare bryter mångåriga kokainmissbruk, så att vänja sig av med tabb enter är ingen svår grej.
    Nej men dem kan även komma in i det igen och jag har tänkt på det flera gånger men hamnar i den dumma ovana.. 
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael