• Brooke
    Ogabinne skrev 2009-12-24 12:34:59 följande:
    Bevvan: Eller hur. Ännu en grej att fylla tokboken med. När är vi redo att åka. Klänningen är på, lockarna är gjorda och femton liten hårspray är påsatt. C ya ikväll! God jul på er!
    God Jul =) här blir det att stänga av datorn..
    Hej svejs hörs ikväll när alla gäster åkt hem,..
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-12-24 22:21:57 följande:
    Vi är precis hemkomna här från barnens farmor och farfar. Jag fick dom 2 finaste julklapparna av oss alla, en mj tavla motivet från Thriller albumet och en mj en klocka med motivet från bad . En Elvis nykelring, 1 ljusstake, ett set med 3 ljus kommer inte ihåg om jag fick nått mera....Tobias han fick bla ett trumsetLeah bla en kundvagn med 60 tillbehör, blir ju kul att hålla reda på Fick mera än vad jag skrivit....
    Jag ska köpa den där tavlan med Moonwalk, jag vet inte om ni vet hur den ser ut?
    Den kostar något på 200-300 :D fick 1000 kr av mormor =) ska köpa ett spel Sports Resorts och den tavlan =)
    Ogabinne skrev 2009-12-24 22:27:41 följande:
    Då var det sant. Står på TMZ nu också. Fast i expressen står det att hon ska begravas på Forrest Lane, på TMZ Forrest Lawn. Kanske hon hamnar på samma gård som MJ... God kväll på er! Här har det varit lugnt och skönt och alldeles perfekt. Alla blev glada för sina klappar o jag fick en DVD spelare av mamma. För andra gången i julklapp på 3 år. Jäkla ungar. Tog taxin hem 20.30, o efter det somnade storebror på 5 minuter. Jag ska bara chilla resten av kvällen med Anna Anka.
    MJ är ju begravd på Forest Lawn Memorial Park. vi får se vart hon blir begravd
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-12-24 22:35:46 följande:
    Men lite förstörd vart julkänslan ändå vid nått tillfälle, speciellt när jag öppnade dessa mj tavlor jag fick.Då kom skämt som att han måste varit homofob, att han varit på småpojkar...jag sa att inte ens fbi har kunnat fälla Mj för nått. Då kom skämt som att jag vissa har ju pengar...Dom sa ju att dom bara skämtade, men för en annan som är så insatt i hur Mj egentligen var som person och vad han fick utstå i sitt liv och att man fortfranade tycker det är fördjävligt att han inte finns här hos oss. Så´uppskattas inte skämten. Utan julglädjen försvann lite efter det....
    Det är så respektlöst från dem när dem vet att du gillar MJ jag tkr oxå sådär när folk säger saker som är negativt om MJ..
    Bevabus skrev 2009-12-24 22:52:14 följande:
    omg det är den från 30 års jubileumet, jag kommer sitta bänkad!! har aldrig sett den hela...måste ta mig i kragen och beställa den där "väskan" med mj-skivor i snart också...
    Haha, jag skrev ju det igår.. Att på juldagen är det den 30 års jubileumet, eller jag skrev att det är konserten..
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-12-24 23:34:50 följande:
    Jag vet ju att dom egentligen inte menar nått illa när dom säger så. Dom är liksom dom mest underbara personer jag träffat. Iaf dom mest underbara föräldrar som nån kille jag har haft har. Nu har mina ungar turen att dom blev deras farmor och farfar osv.Förut hade jag inte brytt mig om dessa skämt, dom har ju typ alltid funnits. Men nu känns dom bara så fel.Men som sagt, dom är egentligen väldigt underbara personer Jag är glad att jag får tillhöra dom, har haft killar vars föräldar inte gett mig en chans alls. Såna förhållanden är inte roliga. Var förlovad med en kille innan barnens pappa, vi bodde tom ihop. Men hans föräldrar bestämde sig för att ogilla mig, sånt känner man ju liksom.
    ja usch ja.. Det är inte kul =(
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael