mona83 skrev 2009-12-24 22:21:57 följande:
Vi är precis hemkomna här från barnens farmor och farfar. Jag fick dom 2 finaste julklapparna av oss alla, en mj tavla motivet från Thriller albumet och en mj en klocka med motivet från bad . En Elvis nykelring, 1 ljusstake, ett set med 3 ljus kommer inte ihåg om jag fick nått mera....Tobias han fick bla ett trumsetLeah bla en kundvagn med 60 tillbehör, blir ju kul att hålla reda på Fick mera än vad jag skrivit....
Jag ska köpa den där tavlan med Moonwalk, jag vet inte om ni vet hur den ser ut?
Den kostar något på 200-300 :D fick 1000 kr av mormor =) ska köpa ett spel Sports Resorts och den tavlan =)
Ogabinne skrev 2009-12-24 22:27:41 följande:
Då var det sant. Står på TMZ nu också. Fast i expressen står det att hon ska begravas på Forrest Lane, på TMZ Forrest Lawn. Kanske hon hamnar på samma gård som MJ... God kväll på er! Här har det varit lugnt och skönt och alldeles perfekt. Alla blev glada för sina klappar o jag fick en DVD spelare av mamma. För andra gången i julklapp på 3 år. Jäkla ungar. Tog taxin hem 20.30, o efter det somnade storebror på 5 minuter. Jag ska bara chilla resten av kvällen med Anna Anka.
MJ är ju begravd på Forest Lawn Memorial Park. vi får se vart hon blir begravd