Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

Denna brud vill man bara få tyst på. Ni har säkert sett hon förut.. Men FAN så irriterande. Svårt o veta om hon fejkar eller ej.. Men dagens teen snackar väl så här

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2009-12-11 19:54:40 följande:
    Visa vad man har på sig? Har vi inte redan en Kissie för mycket?
    Jag vill se vad Brooke har på sig{#lang_emotions_yell}   haha!!
    Kissie sucks!
  • KikiBoo

Finns way to many modebloggare out där..  Men vad har vardagliga människor på sig?

• KikiBoo
    mona83 skrev 2009-12-11 19:54:38 följande:
    Nej nu var det ett bra tag sen.... Har ju den hemma.... Måste staffa Buddy Holly story oxå... Finns på Cdon
    wow! Ja den vore grym att ha..
    My peggy suuuuue
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-12-11 20:04:33 följande:
    DEM KÖR They Don't Care About us Och dansen oxå.. BARA TJEJER som dansar :P
    vilka?
  • KikiBoo

Godmorgon!!
    Setat o läsat ikapp nu.
    Hela familjen sov till 10 .. La oss runt 23 o kollade klart på Borta med vinden. Sorligt slut.

Barn mår bra. Jag mår fortfarande som.. som.. som.. Har sån satans öronvärk o lock när jag vaknar. Ont som fan i halsen.
    Sambon ligger och mår illa...

Jag hade hoppats på en trevlig lördag. Baka pepparkakor. Har massvis med deg i kylen...

Vad gör ni idag då?

• KikiBoo

Jag var in o tittade på vimmelbilderna Bevan Hade vart skoj o se dansarna... Ska kolla in videoklippen på fejjan sen...

• KikiBoo
    Ogabinne skrev 2009-12-12 11:11:21 följande:
    Uh... hoppas det ger med sig snart. Jävla trist o vara sjuk! Här är det livat.. kidsen sitter och äter sin andra frukost framför tv'n och tävlar om vem som kan gapa "det spelar ingen roll!!!" till den andre högst. Jag äter min första frukost o har precis maxat min kredit och klickat hem några mj och takida album jag tyckte behövdes. I em blir det hem till mamma på middag som vanligt.
    Ja det är fan surt... USch! Inte mått så här sen.. sen... sen.. Påskas då familjen var sjuka..
    Sitter o tröstäter ostbågar i min ensamhet.

Det är så mkt jag vill göra. Pyssla med barnen. Baka. Känner sån frustration i hela kroppen.

Oh vad heter den där Takidalåten som länkades för JÄTTElänge sen i förra eller var det första tråden. En låt som kändes var skriven om MJ.. Vet ni vem jag pratar om?
    Vilka MJ album har du skickat efter?
  • KikiBoo
    Brooke
    Det var inte så jag föreställt mig din röst Inte för att jag vet hur jag föreställt mig den.. Men.. Ja.. haha! Så är det
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael