Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Brooke skrev 2010-01-18 19:24:56 följande:
    Ohh inte kul =(
    Nej, så om ni som jag kör med nya IE så vet ni nu att Ctrl+W är ALDRIG bra att trycka om man önskar ha kvar sin aktuella flik en stund till.
  • Ogabinne

Så, nu har alla här inne utom jag körkort? Oh my... 2 av er yngre än mig också... jag känner mig som en tönt.

• Ogabinne

Nej, jag kom på att jag inte alls är ensam. Finns en till utan körkort. Vilken tur.

• Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-18 19:26:37 följande:
    Gör så du Jag måste rota mer hemma på ghettot i källaren.. Hittade en mapp med affisher o utklipp. Det ska fan finnas mer. Kanske hittar på andra affisher då.. Kan jag skicka dom till dig Brooke
    Jaaa, nu när du sa mapp så kom jag på att jag har pärmar med plstfickor i någonstans med massa utklipp, posters och bilder från ungomens dar! Shit, dom måste jag leta upp! I den ska även flera hundra bussbiljetter ligga. Jag samlade på bussbiljetter jag.
  • Ogabinne

När ska TV4 bestämma sig för datumet de ska börja sända Jackson-såpan?
    Sista avsnittet visades i USA igår, och jag vet redan hur det ska sluta. Vet inte om jag klarar av att se det faktiskt. Jag som inte ens är redo för TII än.

• Ogabinne

Bussbiljetter, och flärparna på läskburkarna samlade jag på. Sedan hade jag alla såna flärpar på ett löst skosnöre. Wierd. {#lang_emotions_undecided}

• Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-18 19:35:07 följande:
    so weird Jag samla på.. öhm.. Sudd
    Det hade jag också en period. Och stickers. Och hästbilder. Och bokmärken. Och kludd. Kludden skulle gnuggas med pastellkritor och sättas under locket på skolbänken. Vi smög och tog lite lite från varje kludd alla teckningar o grejer satt  uppe med i klassrummen. Lyckan var ju total om man lyckades sno en hel suddförpackning i lärarlådan. Målet var ju att ha flest suddfärger kluddade i bänken.
  • Ogabinne

Kludd as in häftmassa för de som inte använder det ordet.

• Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-18 19:39:53 följande:
    Hr du sett delar eller? Är MJ med nåt eller?
    MJ är inte med i realtid. Det börjades spelas in januari 2009, för att fira 40 år med Jacksons. Om någon vill veta vad som kommer ske i slutet på sista avsnittet kan jag berätta, fast jag avslöjar inte här om det förstör för ngn.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-18 19:42:45 följande:
    Jag använder Kludd MEN.. Kludd för mig om man ritar massa krumelurer på ett papper.. man sitter o kluddar
    Jaha, när ni kluddar så kladdar vi.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael