Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2009-12-14 19:08:42 följande:
    WHAT? Pissed? Piss? Piss? Pisselipoffpoff?
    {#lang_emotions_throwup}
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2009-12-14 19:13:34 följande:
    Hörrni era smarta, begåvade, intelligenta, klyftiga damer. Om man vill veta om något man tänkt göra är olagligt, var vänder man sig för att fråga då? En jurist? Advokat? Polisen?
    När jag o två vänner visste om at en typ inte var så laglig av sig så gick vi till polisen...

Vad har hänt?
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-12-14 19:13:05 följande:
    (N) dåligt.. Finns ju ingen.. Den killen som säger att han vill ha mig visar inte det.. Ni ska få se vad vi skrev igår. Sen får ni avgöra själva.. "Jag säger: Hej Jag säger: Har du slutat prata med mig eller? Han säger: hejsan Han säger: hur är det ? Jag säger: sisådär sj? Han säger: bra hAn säger: varför sådär JAg säger: Julen närmar sig och jag saknar Farfar, och sen är jag på att vara ensam Han säger: oki=( Jag säger: Verkar inte finnas någon åt mig Han säger: ja finns Jag säger: Har inte dem känslorna för dig som man ska ha för att ha ett fungerande förhållande JAg säger: Jag tror inte du heller har känslor för mig Jag säger: eller? Han säger: jag är intressertad av dig Jag säger: på vilket sätt.. Han säger: vill ha dig jag säger: Det har du ju inte direkt visat, eftersom du säger hela tiden att du vill ha mig och att du tkr om mig och sådant men några dar efter så är jag som bortblåst. Jag förstår inte det.. Jag säger: .. jag säger: Du har tydligen inte något svar på det.. Han säger: sorry, men jag gillar dig Jag säger: Ja men hur tror du jag känner mig när du säger att du gillar mej sen efter några dar så verkar jag inte betyda något. Det är som om jag är ett papper eller en docka du slänger bort. Han säger: lovar att inte svika dig igen Jag säger: Du har gjort det FÖÖÖÖR många gånger. Du säger hela jävla tiden att du inte ska svika mig igen, men vad gör du? Joo du har hittat en anann tjej.."
    Vad har denne karl gjort mot dig då? ... Ja, hittat en annan tjej tydligen.... Mene..
  • KikiBoo

NU ska jag titta på Smith/Pinket o de länkar jag missat

• KikiBoo
    Ogabinne skrev 2009-12-14 19:25:13 följande:
    Ja, polisen känns ju som det allra säkraste kortet. Har man fått klartecken av en polis så borde det ju vara säkert. Kommer du ihåg det vi pratade om förut, det jag funderade på att göra... det har jag gjort. Fast... råna kiosken lät ju väldigt lockande faktiskt. En eller annan lakritspipa skulle inte vara fel! Får slå två flugor i en smäll o ringa.
    VAF HAR DU GJORT??
    Här  inne har vi inga hemlisar
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-12-14 19:28:32 följande:
    Ja han säger hela tiden att han gillar mig vill ha mig, men han visar det inte. Det känns som om jag är andrahandsvalet. Han säger att han vill ha mig men sen några dar efter så har han en ny tjej som han älskar av Allt annat. Och då är jag som ett papper som han kastar in i elden eller en docka som han lägger upp i vinden och tar fram mig när han vill leka.
    Vart bor denna snubbe då? Har ni bara snackat på nätet?
    Låter inget att ha  iaf.. Inge seriös guy...
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-12-14 19:29:31 följande:
    Min hals säger glass, men mitt konto säger pank Nu är förkylningen verkligen här, känner det i halsen. Inte så mkt i näsan ännu. Så det ser ut som om Tobias har börjat sin julledighet en vecka för tidigt. Han är lika förkyld han, fast på honom så rinner näsan + att han har ont i halsen. Leah hon är täppt och har ont i halsen.... För en gångs skull är vi förkylda samtidigt.... Blir det mkt c-vitamin här
    Det finns billig fin glass
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-14 19:33:19 följande:
    Nu ringer det en klocka woho! Va kul Ogabinne!
    Men vadåååååå
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael