Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

meeeen vart äääär niiiii?

• Bevabus

Prutta på honom istället, det fungerar bättre som hämnd! Ingen gillar att bli pruttad på!

BooBoo skrev 2009-12-26 21:08:52 följande:
    Just ja. Måste varenda jävla klädffär spela MJ på högsta. Är jag den enda dom blir bitter på de. Gah! Bara för han är död så duger han. Så känns de. Klädaffärena ska spela sitt jävla dunkadunkaskit.Nåja nåja!O sen är ja bitter på bror som LOVADE att han skulle komma ikväll på julbord. Han sviker mig varenda gång. Jag borde... jag borde.. Slå han.. Eller nåt..
  • Bevabus

Jag vet fortfarande inte om jag ska se Pearl harbor eller Sagan om ringen help me!

• Bevabus

oki nej har den bandad

mona83 skrev 2009-12-26 21:18:29 följande:
    Pearl Harbour, sagan om ringen suger sten hårt . Går den på tv btw? Alltså Pearl Harbour
  • Bevabus

det blir halva pearl harbor haha känner inte för att se blodbadet ikväll, bara den romantiska delen

BooBoo skrev 2009-12-26 21:27:52 följande:
    Men.. Sagan om ringen har du väl sett en mijlon gnger? Säker pearl oxo.. Ta nå nytt ffs
  • Bevabus

jo tjena

BooBoo skrev 2009-12-26 21:37:40 följande:
    Kan du inte titta på... ehm .. Hem dyra hem
  • Bevabus

hahaha what??

BooBoo skrev 2009-12-26 21:42:35 följande:
    Iggy sitter i fyllecell. Jäkla fyllehund
  • Bevabus

men oj :O vilken äventyrskväll för honom då haha

BooBoo skrev 2009-12-26 21:52:06 följande:
    Polisen ringde.. Dom har Iggy, haha!! Han lyckades visst rymma. Sista gästen stängde inte porten ordentligt...
  • Bevabus

där ser man

BooBoo skrev 2009-12-26 21:54:25 följande:
    Inte första gången Iggy har setat i fyllecell förut.. Åkt polisbil, vart med på uppdrag... Everybody loves Iggy
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael