Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2010-01-20 20:24:24 följande:
    Och jag är sur för att min familj har valt bort MTV på tv :Ojag vill ju se Haiti-konserten under fredag natt!
    Vad är de för nån? Jag hittar inget om ngn haitikonsert på tvtablån...
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-20 20:32:51 följande:
    Det bestämes idag att konserten som Wyclef Jean och George Clooney sätter ihop som nödlösning för att samla in pengar, kommer att sändas även i Sverige Rob Pattinson ska vara med ....gahh då måste jag verkligen se den!www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/article6...
    Aha, då har de nog inte hunnit ändra tvtablån ännu kanske.
  • Ogabinne

Uuäääh vad jag inte har saknat denna illamående uppstoppade äckelkänslan man får av att moffa choklad.

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-20 22:40:57 följande:
    Drottning Rania Al Abdulla av Jordanien har Twitter! (ja den är äkta)Häftigt att en drottning har twitter liksom var in och läste lite..hon verkar väldigt ödmjuk och snäll twitter.com/queenrania
    Det finns många roliga folk på Twitter! Obama och Bill Gates tex.
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2010-01-21 08:08:49 följande:
    Dock tror jag inte hon går in och skriver. Dem brukar oftast ha någon typ talesman som går in på den
    Nja, som flesta kändisar skriver själva, eller dikterar vad som ska skrivas. Det är det som gör Twitter så kul!
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2010-01-21 08:41:18 följande:
    Jo men det jag menar är ju att det är inte han eller hon som skriver, oftast är det ju säkert någon av deras assistenter eller liknande som går in på deras twitter för att sedan skriva det kändisarna säger.. Det var så jag menade.
    Ja de kanske inte skriver alla meddelande själva men ofta gör de faktiskt det. Man blir förvånad över att se hur många kändisar som berättar att DE faktiskt använder twitter själva.
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2010-01-21 08:43:56 följande:
    Jag har ju ett present kort på Discshop.se på 250 kr. Visst det är inte alls mkt så man får inte så mkt att handla för. Men man kan ju ta för sina egna pengar kanske.. Men jag vill handla Johnny Depp filmer, men jag vet inte vilken.. Kan ni ge mig lite tips? =)
    Kolla Bev's blogg, hon har en hel lista.
  • Ogabinne

Shit, hur kan jag vara så här bamsetrött när jag sovit över 9 timmar i natt...

Ska ta tag i flugägginvasionen nu. Nån som vill hjälpa till?

• Ogabinne

Jag är en dot i michaels näsa. Ha!

Nu är min balkong reeeeeeen o fri från ägg o larver what so ever. Mattorna som låg därute ligger just nu och plaskar runt i 90 grader. Fick plötsligt sånt otroligt sug efter att göra vårfint på balkongen. Längtar till värmen. Jag älskar min balkong, den har perfekt läge. I somras satt jag därute med min dator till långt in på nätterna. Om man bara kunde få bort spindelskräcken på ngt sätt....

• Ogabinne
    MuSiCLoVeR skrev 2010-01-21 11:54:17 följande:
    Det med de lååånga varma sommarnätterna kommer jag ihåg gumman
    Ja just det! Klockan kunde vara 12 på natten och jag hade fortfarande typ 25 grader, så underbart!
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael