Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2010-01-26 13:24:35 följande:
    AAAAAHHH! Har precis fått mitt första VG på en uppgift  vad jag än har gjort för att prestera bra på den här barnskötarutbildningen så har jag alltid fått "bara" G. Men nu fick jag äntligen något lite högre!Tydligen så är jag väldigt klok när det gäller barnuppfostran hahaha
    Grattis! Vad skoj!
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-26 15:24:05 följande:
    tack  hur går det för dig med pluggandet? fått nåt gjort idag eller har ungarna löpt amok igen?
    Nej tyvärr, jag har fått en hel del gjort idag men inget skolarbete. I morgon bitti när jag kommer hem dock. Ska sitta hela dagen i morgon. O förhoppningsvis få massa gjort.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-26 15:24:56 följande:
    Tänk att jag kom faktiskt iväg till stan till slut! Jag köpte en ny BH (gosh va jag älskar Balconette) och ett tajt, svart linne. Nu är jag redo att börja dansa igen!
    Kul med nytt!
  • Ogabinne

Forgive me father for I have sinned. Vad gör ni?

• Ogabinne

Jag har inte så mkt pengar, men för att bidra världen med något tänkte jag sy upp ett eller ett par barnplagg ikväll och lägga ut på auktion till förmån för Haiti. Hoppas många vill hjälpa till o buda bara... Folk verkar luspanka just nu. (Som jag )

• Ogabinne

Shit. Det blixtrar som fan här... jag har aldrig varit med om blixtrar på vintern. Eller snarare så visste jag nog inte ens om att det KAN blixtra på vintern.

• Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-26 17:56:17 följande:
    Härligt Satt o funderade imorse på alla mina cash som ramlat in från CSN. Så här rik har jag inte vart sen jag jobbade.. Feels good. Vet bara inte vad jag ska göra av allt, haha! Men jag tänkte att jag skulle vilja skänka bort lite..
    Vad bra. Då kan jag ge dig en länk sen så kan du buda på mina auktioner.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-26 18:19:36 följande:
    Det kommer bli jag och Kiki som slåss haha
    Hihi då får jag se till o få fram ngt som man inte måste ha barn för att använda.
  • Ogabinne

Jag gillar när många dansar i kängor. Det är något med ljudet från kängorna.

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-26 19:55:02 följande:
    Jaha, där ser man haha!
    FYI liksom.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael