Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Och där sprack det direkt :/ syrran mår inge bra så det blir inge bio idag...

BooBoo skrev 2009-12-30 10:28:21 följande:
    Kankse för tidigt för folk Men.. Alla kankse inte bokar biljett.. Få se om det droppar in fler i salongen
  • Bevabus

Pocket...det är väl mellanstor text skulle jag säga..

Brooke skrev 2009-12-30 10:56:27 följande:
    Bevvan - Har du Twilight böckerna i pocket eller inbunden? Är det liten text i båda ?
  • Bevabus

Jag gillar inte att festa så varför ska jag utsätta mig för det på nyårsafton?? Jag älskar att sitta hemma hela kvällen och äta god mat, lyssna på "ring klocka ring" och sedan gå ut och kolla på fyrverkerierna.
    Bara så jäkla trist att många av mina vänner kommer vara på en fest nånstans i Västerås och skrika fram det nya året tillsammans. Jag vill inte festa, men jag vill umgås med dem.
    Bara så jäkla tråkigt att vara i den här perioden av mitt liv när alla festar utom jag.
    Fan va jag längtar tills jag är 30 och har ett familjeliv och kanske kan ha en lugn nyårsfest med alla mina kompisar och deras makar och barn!!!

• Bevabus

Dem skulle nog göra det om dem fick reda på det ett tag innan, nu är det för sent :/
    Men men, det får bli nästa år
    Ingen av dem är supernära vänner till mig, bara en utav dem som är min bästa vän. Jag får vara ute i god tid nästa år med en middag

BooBoo skrev 2009-12-30 16:21:50 följande:
    Du får komma hit o chilla Om du skulle föreslå en hemmakväll för dina vänner. Bara middag, dricka måttliga mängder alkhol för de som. Inge fylla. Bara umgås. Smälla lite smällare vid tolvslaget. Tror du dom skulle gå med på de?
  • Bevabus

Det brukar bli så på nyår, but I like it

BooBoo skrev 2009-12-30 16:27:41 följande:
    Ah! Fan.. Nyår imorrn jue.. Jag har ingen koll Well.. Du får tända tomtebloss med syrran din o moffa choklad.. Eller nåt
  • Bevabus

va bra

mona83 skrev 2009-12-30 17:57:22 följande:
    Idag är Svante inte dålig i magen. Däremot har han fått nytt hö från djuraffären. Tyckte det jag hade hemma luktade konstigt i påsen....det jag köpte luktar som riktigt hö . Sånt man ger hästar på sommaren Glad vart Svante iaf, började lukta direkt efter höet så fort jag ställde ner det på golvet. Plockade bort det gamla och slängde det....Han har redan ätit av det....
  • Bevabus
    told ya

Brooke skrev 2009-12-30 19:19:50 följande:
    Bevvan - jag köpte första och andra boken av Twilight :P Och jag satte mig på stan för att läsa lite ur boken, det blev MER än vad jag hade tänkt mig, tänkte bara läsa förorden men det blev fem sidor till :OJag slukades av boken =)
  • Bevabus

Så drygt att texten blir grå nu när jag citerar, fattar inte varför dem valt att göra så :S

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael