• Brooke

All we want for Christmas is Michael

BooBoo skrev 2010-01-03 12:53:36 följande:
    Vad tittar du på?Blir du inte lite ofokuserad om du sitter här inne på FL när du tittar på film?
    nej.. Den heter Flood.. Jag kan sitta och lyssna på engelska men jag kan inte läsa engelska samtidigt som jag sitter och tittar på en film..
  • Brooke
    Bevabus skrev 2010-01-03 13:17:42 följande:
    Finns där för henne om du vill. När folk har det såhär jobbigt så måste man ibland påminna sig själv om att man måste vara den starkare. Men om du inte ens känner att du bryr dig om den här tjejen så är det väl bara att sluta prata med henne.Du vet ju inte ens om hon talar sanning...känns som en påhittad historia, men å andra sidan så har jag träffat personer med värre problem än så och dom var sanna....så vem vet...
    Ja jag finns där för henne men inte så enkelt när hon sitter och säger att jag inte vet hur det är, och det gör jag inte men jag kan ju iaf tänka mig hur det är..
    Och nej jag har ingen aning om hon talar sanning eller inte, ibland känns det som om hon hittar på hela jädra historien bara för att få uppmärksamhet och att folk ska tycka synd om henne.. Har lixom aldrig träffat henne så har ingen aning om hur det ligger till..
  • Brooke
    Bevabus skrev 2010-01-03 13:26:13 följande:
    Men sanningen är ju att du vet ju inte hur det är att vara i hennes situation. Man kan föreställa sig till en viss gräns. Jag vet hur du känner, för jag vill också gärna leva mig in i andras situationer och försöka förstå dem. Men man kommer till en punkt där man inte kan gå längre. Det är detsamma som med Hayley, inte har jag en aning hur det känns att leva i en familj som ständigt att synad, hyllad och hånad av media. Men jag kan utifrån hennes förklaringar leva mig in i det till en viss gräns. Det är inte du behöver bli upprörd över, bara acceptera läget.Det är svårt att veta om folk snackar sanning på nätet, men man brukar kunna se tecken i sättet dem skriver på. Men jag vet ju inte hur den här tjejen skriver så..
    Men du vet ju ändå att Hayley pratar sanning, jag har inte en aning om hon pratar sanning eller om hon bara vill ha uppmärksamhet, och nej klart m´an inte vet hur det är men man ska inte få en massa skit för att man inte förstår eller nått.
  • Brooke
    Ogabinne skrev 2010-01-03 13:29:26 följande:
    Nu är klockan mycket, och det är dags för frulle.Vad ska man äta, om inte vetebulle?Av bulle blir man törstig, dricka ska man ha.Ett stort glas med cola, det blir nog bra.Att rimma till sin frukost, är det inte många som gör.Ni tycker väl att frukostrim, det har man inget för.Men se att Binne var poet, det visste ni ej.Tänk en dag, kanske jag rimmar om dig.
    haha.. =)
  • Brooke
    Bevabus skrev 2010-01-03 13:32:09 följande:
    Det visste jag inte ifrån början. Jag kunde ju inte vara 100% säker på att det verkligen var hon jag pratade med, det var först efter nåt år som jag vågade lita helt på henne för då hade jag fått så många bevis att det var hon.Men min poäng var att, hon är inte den enda jag pratat med på nätet som haft problem. Man måste köra uteslutningsmetoden för vad som kan var äkta och inte. Det handlar om sättet dem säger saker på osv.
    ja och sånt kan jag inte avgöra..
    Jag har lixom haft en tjejkompis som låsas vara flera personer och snackat med mig, och detta höll på i sju år så jag har svårt att lita på folk pga henne..
  • Brooke
    Ogabinne skrev 2010-01-03 14:40:08 följande:
    Hörrni förresten! Har ni inte sett Precious, gör det. Jag har hört så otroligt mycket om den, alla har sagt samma sak. En otroligt jobbig film, men otroligt viktig. Och efter att ha sett den igår, med tårar, ilska, och förbannelse, måste jag säga samma sak. Se den!
    känner igen den oxå..
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael