Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2010-01-29 14:25:18 följande:
    Börja med att spela musik när du står och diskar och städar, det brukar få en att vilja röra på sig Försök få med dig barnen också! Sätt på några roliga låtar och skutta omkring lite som ni vill. Du har inte funderat på att börja ta riktiga danslektioner? Har ni nå bra dansskolor i staden?
    Ja, jag får försöka hitta känslan igen... Det är svårt för mig att kunna ta lektioner eftersom jag då måste hitta barnvakt varje gång.
  • Ogabinne

HAHAHAHA Jag dör. Sheldon, jag vill gifta mig med Sheldon. Ful som stryk men man kan fan inte ha tråkigt en sekund med en Sheldon!

• Ogabinne

OMG det var avsnittet med alla presentkorgarna, jag bokstavligen flög ner på golvet asgarvandes. Åh, vad underbart!

NU ska jag åka o hämta barn o lämna barn. Ses sen!!

• Ogabinne

Nu är vi hemma, itryckta donken! Har ni saknat mig?

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-29 17:11:45 följande:
    carrofliin.blogg.se Kassöskan påpekade till och med hur dåliga platser vi hade haha!!
    Caroline. Inte för att vara elak nu. Men du har en jävlar ful blogg.  Kan jag inte få mixtra lite?
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-29 17:12:24 följande:
    Öhhm ja jättemycket....*shit jag tänkte inte ens på att hon var borta*
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-29 17:14:36 följande:
    Jag har jättelänge velat ändra koderna så att jag får välja bakgrund själv men förstår mig inte på sånt där du får mer än gärna mixtra!
    Men då så! Give me your password o önskemål så leker vi.
  • Ogabinne

Bevabuuus, när du nu ser detta.
    nu orkar jag inge mer på din blogg. Fortsätter i morgon när du kommit med dina synpunkter.

ni andra kan ju kolla det halvfärdiga så länge. Bev ville ha, "nått som är glatt, färggrant och vackert, men inte föööör galet" och grundfärgen skulle vara rosa. Jag hoppas Bev gillar flowerpower.
    http://carrofliin.blogg.se/

• Ogabinne
    Brooke skrev 2010-01-29 22:04:47 följande:
    Den var fin, dock så gjorde det ont i ögonen då man skulle läsa texten =(
    Ja jag tycker också det. Men jag orkade inte ändra mer ikväll.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-30 01:30:46 följande:
    Jag älskar det där smeknamnet, Bevabus hahaMEN GUD SÅ FINT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  jag älskar det du har gjort med bilden och mina ögon!! Det enda jag kan komma på att ändra just nu är att göra textformatet lite mindre Men tack så jättemycket för det du har gjort ikväll!! Jag är grymt nöjd!
    Woah, vad kul! Jag blev också skitnöjd med ögonen. Ja, resten fixar vi ikväll.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael